Nou zet je hartklep even open dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:35 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wil ik mn hart wel luchten![]()
nou schat....gooi het eruit, waarmee zullen we beginnen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:35 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wil ik mn hart wel luchten![]()
Matig doch humoristischquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou zet je hartklep even open dan.
trutquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:38 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik irriteer me aan deze avater
[afbeelding]
zooo... nu ben ik al een stuk opgeluchtiger... (of zoiets)
Nee die kanker hond van jou is mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:38 schreef Lisanne__tje het volgende:
[afbeelding]
Ik erger me aan jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:38 schreef Lisanne__tje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:37 schreef DeeCruise het volgende:
Jongens, ik ben even mijn benen strekken, over 10 minuten bagger ik mee verder..
En eis ik een goed geldig excuus van SeaOfLove!
nee, die is lelijk... maar ik had geen anderequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:38 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nee die kanker hond van jou is mooi.![]()
pssst, niet om het een of ander hoor...maar dat kanker in elke zin hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:38 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nee die kanker hond van jou is mooi.![]()
pssst, niet om het een of ander hoor...maar dat doe ik ook niet in elke zinquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
pssst, niet om het een of ander hoor...maar dat kanker in elke zin hoeft niet hoor![]()
Precies, Tyfus is veel netterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
pssst, niet om het een of ander hoor...maar dat kanker in elke zin hoeft niet hoor![]()
Wat NK zegt...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:39 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
nee, die is lelijk... maar ik had geen andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |