Helaasch!!! niets minder is waarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nederlanders jeweet, altijd wat te zeiken![]()
dus de TT had 'Nederlanders' moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:11 schreef torpie het volgende:
godverdegodver!!!!!!
lekker wezen zuipen op het zomerparkfeest helemaal geweldig enzo...
check ik het nieuws, zitten hollandse mongolen te zeiken dat het teveel regentterwijl ze weken ervoor zaten te zeiken over de droogte...
KRIJG KRAMP IN JE RECHTERBOVENBEEN!![]()
Nederlanders maken toch het weer niet joh gekkiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:49 schreef spoor4 het volgende:
[..]
dus de TT had 'Nederlanders' moeten zijn.![]()
Het klagen an sich was toch de klacht?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:50 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nederlanders maken toch het weer niet joh gekkie![]()
Dat klopt vrind.. helaasch ben ik niet in staat de titel van dit topic te wijzigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:49 schreef spoor4 het volgende:
[..]
dus de TT had 'Nederlanders' moeten zijn.![]()
Ok, jij wintquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:52 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Het klagen an sich was toch de klacht?
Die avatar en dan dit topicquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:52 schreef torpie het volgende:
[..]
Dat klopt vrind.. helaasch ben ik niet in staat de titel van dit topic te wijzigenMisschien dat een mod ons een helpende hand kan bieden door de TT te veranderen naar "Nederlanders"
Precies, met Nederland is niks mis. Alleen met die mensen die er wonen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:52 schreef torpie het volgende:
[..]
Dat klopt vrind.. helaasch ben ik niet in staat de titel van dit topic te wijzigenMisschien dat een mod ons een helpende hand kan bieden door de TT te veranderen naar "Nederlanders"
Niks mis met holland.. alleen sommige hollanders.. daar schaam ik me voor tot geen eind... maarja.. ik wil alleen maar zonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Die avatar en dan dit topic![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |