abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40581356
er staat ook een kat in je fobo ts, is dat je eigen kat? ( dan zou ik eerst even peilen hoe die met honden is)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_40581832
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:52 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ook met honden hoor.
Dat weet ik, maar volgens mij heeft de ts niet echt de tijd voor een hond. Een kat is veel zelfstandiger
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_40587287
Eh ik heb al 2 lieve katten.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_40589658
probeer dan eerst maar eens hoe die met honden zijn..je kunt niet zomaar een hond en twee katten bij elkaar zetten en hopen dat het goed gaat
pi_40589703
Vooral honden met een sterk jachtinstinct
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40589858
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
so true!
pi_40604895
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uiteraard zet ik ze dan niet in de zelfde kamer
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_40605584
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Slappy het volgende:

[..]

nee, dat snap ik

Maar stel dat je een hond in huis zou nemen en het zou niet goed gaan tussen je 2 katten, hoe wil je hond en kat (ten) gescheiden houden?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_40605819
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:27 schreef Slappy het volgende:

[..]

je wilt ze allebei in een andere kamer opsluiten? hoe had je dat in gedachten? de katten samen op een kamertje en de hond bij jou?

als je al zo over je katten denkt...
pi_40606759
Ik las net dat je zei:

Ivm school en werk, kan ik geen 3 uur met een hond gaan lopen.
Ben je dan uberhaut wel veel thuis?

Niet dat je maar een uur of 3 thuis bent, en de hond dan voor de rest, alleen kan gaan zitten.

Het lijkt mij, zoals al vaker gezegt hier, beter dat jij geen hond aanschaft.

Sorry maar dat is mijn mening.

Wat er allemaal bij een hond komt kijken.
(kosten) voer, medicijnen (tegen wormen/vlooien) dierenarts kosten.
Tijd: uitlaten, aandacht geven. Voer geven. Vacht verzorgen. Kortom, ik ben hier een halve dag met de hond bezig. En als ik dat niet doe, neemt mijn vriend hem mee in de vrachtwagen, kortom constant aandacht. Een avondje of iets dergelijks is hij wel eens alleen, maar dit is geen uitgangspunt voor een hond.
Als je 8 uur per dag van huis bent, is een hond niet verstandig!
pi_40617623
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:06 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ik hou van hardrennen met zulke honden ook al moet het 1 uur per dag vind ik absoluut niet erg.
Met deze honden moet je ook wel een uur per dag rennen en daarnaast moet je ze ook nog een paar keer per dag uitlaten
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_40799067
Mocht je die hond willen nemen kunnen de mensen van de hondenopvang er dan vanuit gaan dat het dier niet in de opvang hoeft, omdat je hem niet meer wil?
pi_69393247
hallo allemaal!!

erg interessant gesprek hier dat ik juist gelezen heb.
Ik ben volgend jaar afgestudeerd als dierenarts-assistentie en leer enorm veel van honden
en heb er zelf altijd ook gehad en zie ze super graag
maar ik vind dat jullie een beetje te grof zijn voor slappy.
hij zegt dat hij 1 uur intensief sporten gerust wilt doen en ja huiswerk heeft hij ook maar dat heeft iedereen
alle van degen die hier nog op school zitten.
dus als je 1 uur intensief gaat sporten per dag met je hond en dan nog gaat spelen of klein ommetje
dan is da zeer goed hoor. Er zijn veel honden die niet aan zoveel beweging komen!
en het is wel waar dat hij beter zich moet informeren over de karaktereigenschappen van elk ras want ene husky lijkt me idd geen geschikte hond voor hem maar zeggend at hij geen hond mag vind ik niet waar.
Daarbij hebben honden ook heel veel uren op een dag dat ze slapen en rusten (zo'n 16 uur)
dus ik vind dat hij zeker een hond kan nemen, eventueel een golden retriever ofzo.
En ik heb ergens gelezen dat een border collie 24 uur niks kan doen?!sorry hoor maar
dat is echt niet waar. Wij hebben vroeger altijd borders gehad en die hebben zeker ook wel hun beweging nodig!Slappy ik raad je aan eerst tegoei na te denken wat je met je hond wilt doen en wat voor karakter je wilt en dan te kijken in boeken welke hond er goed bij past!Naar een asiel gaan raad ik zeker ook echt aan want daar zitten heel veel schattekes te wachten op een goed thuis!

erg veel groetjes en allemaal heel veel plezier met jullie honden!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:10:40 #64
138914 Slappy
ambtenaar
pi_69393747
Wat een kut kick en die hond zit nu naast me
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:06:37 #65
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_69504594
wat voor ras is het geworden?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_69504753
Hond is van me zus Het is zo grote die in Donald duck ook wel ziet.
pi_69505828
Sint bernard?
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:51:41 #68
202348 Susi
Temple of Love
pi_69506126
Een Loebas !
pi_69507955
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sint bernard?
Ja wel lui beest
pi_69508323
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ja wel lui beest
Wees maar blij, als die net zo energiek is als een husky, dan ben je nog niet jarig

*Ziet visioenen van een dolblije st. bernard als het baasje thuis komt.
pi_69508955
Weet ik maar hij ligt soms paar uren niks te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')