En huilie is met 1 l.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
Huillie.
Kanker is gewoon een heerlijk woord.
Een laag IQ ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
kanker is een ernstige aandoening
Maar daar staat ook gewoon prostatitus tussen, en ik heb geen hoofditus, nee, gelijk alleen kanker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef The_Terminator het volgende:
Als je naar bijv. prostaat zoekt krijg je ook dat soort resultaten: Klik
Mensen vrezen altijd meteen het ergste, daar zou het wel door komen.
aidsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
kanker is een ernstige aandoening
Je zult etc aan je piemel hebben zeg!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
aids
tering
tyfus
cholera
ebola
hepatitis B
hepatitis C
hersenvliesontsteking
hartritmestoornissen
hartaanval
hersenbloeding
etc.
ook
lekker boeiend
Ja dat is wel de ergste eigenlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je zult etc aan je piemel hebben zeg!.
Als ik op google 'graf' intik krijg ik niks over grafkanker, en daar doelde ik op in dit topic, dus je hebt niet goed begrepen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef Schorpioen het volgende:
Nou ja, hoofdkanker is ook niet zo prettig om te hebben. Maar altijd nog een stuk prettiger dan de grafkanker.
Jonge, als ik op google een ebolahoofd had gekregen als eerste hit had ik daar toch een topic over geopend. Lees nou eens, klik eens op het linkje, haal je hoofd uit die kartonnen doos!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef Dick-Schaffa het volgende:
er zijn een hoop ziektes die dodelijk en vervelend zijn, maar waarom vindt iedereen toch het woord kanker erger dan het rijtje andere ziektes. niemand doet moeilijk over een ebolahoofd of een aidshoofd
Dat is net zoiets als prostaatkanker in je hoofd!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef pekel het volgende:
Hersenvliesontsteking aan je lul is idd niet fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |