abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47202862
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef boneyard het volgende:

[..]

ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.

alias is inderdaad zwaar raar uitgezonden, angel en charmed moeten nog afgerond worden. die andere series kijk ik niet.

en er zijn veel meer series die wel vrij gewoon uitgezonden zijn.
Buffy is toen in seizoen 7 wel halverwege afgebroken, terwijl het toen op de BBC wel gewoon verder ging.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:28:08 #202
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_47206948
En waarom ze het laatste seizoen van Angel nooit hebben afgemaakt is mij een raadsel. Maar gelukkig heb ik Angel compleet op dvd (net als Buffy, the X-files en (op 2 seizoenen na) Seinfeld), dus ben ik minder afhankelijk van de grilligheid van de omroepen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_47234844
Bones kijk ik nu ook af en toe Leuk voor op de zondagavond.
pi_47247612
Lady-wrb, jij hebt de serie nog niet gevolgt? Dit was namelijk aflevering 2, dus een herhaling:)
en Nuna, je hebt geluk, ze zijn net weer opnieuw begonnen met de herhalingen, dus kun je het vanaf het begin volgen

Al hopen wij natuurlijk dat ze weer snel verder gaan
pi_48135966
waarom ineens weer herhalingen en wanneer gaan ze weer op verder bij waar we gebleven waren ??
pi_48151725
geen idee
ik zit ook te wachten eigenlijk op nieuwe afleveringen...
what you see, is what you get!
pi_48153934
ik kijk nu al niet eens meer om te zien of het een herhaling is of niet, maar ben bang dat het zometeen ineens zonder aankondiging weer een nieuwe is...
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 9 april 2007 @ 19:58:10 #208
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48154042
gisteren was herhaling iig. Wij kijken elke week even of we de aflevering al gezien hebben, zo niet dan kijken we.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48154501
ik vind het ook erg vervelend ja....ineens herhalingen dus wie weet straks ineens nieuwe afleveringen
pi_48162940
Irri ja, blijf ze toch maar opnemen, mocht er een keer een nieuwe opduiken...
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_48164779
niks te vinden via rtl website of via mail naar rtl? meestal zeggen ze wel iets als je er netjes om vraagt.
pi_48166841
Volgens mij komt het omdat we veel te dicht op de amerikaanse uitzendingen zaten.
In amerika is de laatste die uitgezonden is van seizoen 2 aflevering 18 volgens mij.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_48789728
6 mei nieuwe aflevering?! zag ik dat nou net goed op de rtl5 site? er staat een promo van de aflevering van 6 mei, die ging ik bekijken, en aan t eind stond er in beeld dat t een nieuwe aflevering was, ik kende m idd ook niet, maar had wel eens een gemist, dus dacht dat t daardoor kwam, maar dit lijkt dus nieuw!

6 mei, jeej, gelukkig, begon t nu wel beetje te missen, iets leuks op de zondagavond...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_48789830
Zou het echt? wel leuk
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:55:06 #215
Bijdehand mannetje
pi_48790861
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 20:19 schreef Piepje het volgende:
6 mei nieuwe aflevering?! zag ik dat nou net goed op de rtl5 site? er staat een promo van de aflevering van 6 mei, die ging ik bekijken, en aan t eind stond er in beeld dat t een nieuwe aflevering was, ik kende m idd ook niet, maar had wel eens een gemist, dus dacht dat t daardoor kwam, maar dit lijkt dus nieuw!

6 mei, jeej, gelukkig, begon t nu wel beetje te missen, iets leuks op de zondagavond...
Volgens www.tvgids.nl krijgen we "Man in the fallout shelter", de 9de aflevering van het 1e seizoen. De kerstaflevering ook nog, terwijl het bloedheet is................. Toch een oudje, dus.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_48791510
het is ook nog geen 6 mei komend weekend.
  vrijdag 27 april 2007 @ 23:15:43 #217
Bijdehand mannetje
pi_48794516
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef boneyard het volgende:
het is ook nog geen 6 mei komend weekend.
I stand corrected
pi_48800002
oei moet goeie aflevering worden. Levend begraven, net als Nick bij CSI toendertijd.
pi_48860950
en was het nou een nieuwe aflevering gisteren of volgende week pas?
want ik ben gisteren vergeten te checken eigenlijk...
pi_48863294
quote:
Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef IV_Xample het volgende:
en was het nou een nieuwe aflevering gisteren of volgende week pas?
want ik ben gisteren vergeten te checken eigenlijk...
komende week pas, 6 mei
pi_48863301
thk god
pi_48864828
oh gelukkig
dan heb ik niets gemist en ik kan zondag weer eens gaan kijken
thanks
pi_49067893
vanavond eindelijk een nieuwe aflevering????
pi_49069180
yesss ben er klaar vooor
pi_49072367
zou goed kunnen, aflevering "The aliens in a space ship" is vrij nieuw, zeker niet bij de eersten,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')