Ja, van de eerste aflevering volgens mijquote:
Inderdaad. Zag het meteenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
ik zat het me ook al af te vragen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
ja.... het was de 1ste aflevering. Ze heeft ze natuurlijk pas later in de serie "teruggevonden"quote:Op maandag 5 maart 2007 07:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat het me ook al af te vragen.
(had m overigens nog niet gezien)
maar ze had het over dr verdwenen ouders en die had ze toch teruggevonden?
quote:Een man wordt vermoord tijdens het autorijden. Dr. Brennan en haar team gaan op onderzoek uit en komen op het spoor van een terrorist.
ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef P_B het volgende:
Een kleine greep uit mijn geheugen:
Alias, Buffy, Angel, Gilmore Girls, Charmed, Dawson's Creek, The 4400, Scrubs en Prison Break worden/werden allemaal of halverwege een seizoen afgekapt of 2 jaar later als "winterverrassing" uitgezonden. En vervolgens ben je dus weer helemaal uit het verhaal.
Uitermate Irritant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |