quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef Jelief het volgende:hij was weer geweldig.
zelfde gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, het begon ermee dat bones wakker werd in de auto.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef woutabest het volgende:
Ik hoop dat ze hem in de volgende aflevering wel te pakken hebben
Ik kwam er trouwens midden in de aflevering vallen, ik heb gehoord dat niet is laten zien hoe ze zijn begraven?
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef OA het volgende:
Werd weleens tijd, een nieuwe aflevering!
Het was weer leuk!
Volgens mij geen herhalingen, hoogstens als ze weer even wat tijd moeten vullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef wilcod het volgende:
Aflevering gemist! Waarom kondigen ze niet normaal aan dat er nieuwe afleveringen komen?!![]()
Komt er nog een herhaling of kan je ze ergens nog bekijken?
Vast wel, maar daar mogen wij hier niet over pratenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef wilcod het volgende:
Aflevering gemist! Waarom kondigen ze niet normaal aan dat er nieuwe afleveringen komen?!![]()
Komt er nog een herhaling of kan je ze ergens nog bekijken?
Ja, idd, was wel benieuwd of ze 'm zouden vinden enzo...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef janimie het volgende:
irritante aflevering vandaagdurfde niet te kijken op het eind
jammer dat er geen deel 2 kwam, na de aflevering van vorige week.
Inderdaad, ik zag het eerste stukje en had eigenlijk direct geen zin meer om te kijken,quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Erg leuke aflevering vandaag, en geen herhaling! Wel duidelijk "geïnspireerd" door the Blair Witch Project...........
Was leuk idd. De verwikkelingen met de pa van Brennan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef IV_Xample het volgende:
jemig heeft niemand afgelopen zondag gekeken?
want ik vond het wel weer een erg leuke aflevering, maar stond er van te kijken dat er nog helemaal niet gereageerd was op het topic....
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Na 4 nieuwe afleveringen komt RTL5 vanavond weer met... een herhaling.En het wel hardnekkig als *nieuw* blijven aankondigen.
Groot gelijk hebben julliequote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Jelief het volgende:
manlief heeft er maar een mailtje tegenaan gegooid. We kunnen ze op zijn minst laten weten wat we er van vinden dachten we. Er zal wel een of andere kul-reactie lkomen maar goed, onze frustatie hebben we geuit.
CSI is op zondag altijd een herhalingquote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja vet balen gisteravond.
csi was ook al een herhaling
ja, aan de ene kant snap ik k dat wel. maar wacht dan zoiezo tot semptember, ipv 3 of 4 nieuwe afeveringen uit te zenden en dan ineens weer over te gaan op herhalingen...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
CSI is op zondag altijd een herhalingEn dat RTL nu tot September herhalingen gaat uitzenden zal wel liggen aan het feit dat ze met de nieuwe afleveringen niet zo gek ver achter lopen op Amerika. Daar zijn alle seizoenen van de grote series (als CSI, Bones, NCIS) nu 2 weken geleden afgelopen.
Dat is gebeurd in de eerdere afleveringen van seizoen 2.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:01 schreef Jelief het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist, waarom heeftbooth geschoten op een clownshoofd?
dat schieten? was toch gewoon in deze aflevering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is gebeurd in de eerdere afleveringen van seizoen 2.
Ja, whatever, ben niet gaan kijken omdat ze midden in een seizoen begonnen zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:46 schreef Piepje het volgende:
[..]
dat schieten? was toch gewoon in deze aflevering.
de oorzaak ervan lag in een eerdere afl. ja
en ik had trouwens helemaal niet t idee dat er iets is overgeslagen, volgens mij gingen ze gewoon verder waar ze toen waren gestopt? Maar t kan ook best dat ze iets overgeslagen hebben hoor, maar dan hinderde dat niet bij t volgen van de aflevering iig.
Het was idd in het begin meteen. Booth en Bones liepen op de stoep, Booth was aan t bellen en werd gehinderd door het geluid van de ijsco-wagen, en schoot toen op de clown.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef Jelief het volgende:
Dan heb ik de eerste paar minuten gemist.
Beetje vreemd zonder aankondigingen op tv over de verandering van dag en zender (tenminste ik heb niks gemerkt), maar ach, zo vreemd is t ook weer niet, aan t einde vd zomervakantie. Alle series beginnen nu weer, ook op net5.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:54 schreef janimie het volgende:
eum... vandaag ? nieuwe bones afleveringen en dan midden in het seizoen beginnen ?? prrrrutsersss
WTF? Waar is RTL dan in godsnaam mee bezig? Ik heb het 3 weken terug gezien, toen zaten ze aan het eind van seizoen 1. Nu zeggen ze dat ze met een nieuwe seizoen beginnen, beginnen ze vervolgens midden in seizoen 2 en dan klopt dat ook nog eens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef Piepje het volgende:
Ik ben daar even de korte omschrijvingen van de afleveringen voorgaand aan deze gaan lezen, en ik heb die toch echt allemaal op rtl5 voorbij zien komen hoor... Ze zijn gewoon verder gegaan waar ze zijn gestopt.
In de zomer herhalen omroepen nogal eens he....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
WTF? Waar is RTL dan in godsnaam mee bezig? Ik heb het 3 weken terug gezien, toen zaten ze aan het eind van seizoen 1. Nu zeggen ze dat ze met een nieuwe seizoen beginnen, beginnen ze vervolgens midden in seizoen 2 en dan klopt dat ook nog eens?
Ok, is dat probleem ook weer opgelostquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de zomer herhalen omroepen nogal eens he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |