abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49366180
het was wel erg voorspelbaar dit keer... slechte aflevering
Dance 'til ya drop!
pi_49373957
ik vond het op zich ook een iets mindere aflvering, maar ja het kan niet altijd top zijn he
what you see, is what you get!
pi_49412481
Ik vond het wel een beetje eng eigenlijk.
Maar het was wel overduidelijk wie er achter zat.
pi_49655288
jemig heeft niemand afgelopen zondag gekeken?
want ik vond het wel weer een erg leuke aflevering, maar stond er van te kijken dat er nog helemaal niet gereageerd was op het topic....
pi_49667005
Jawel, zeker gekeken
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_49668446
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef IV_Xample het volgende:
jemig heeft niemand afgelopen zondag gekeken?
want ik vond het wel weer een erg leuke aflevering, maar stond er van te kijken dat er nog helemaal niet gereageerd was op het topic....
Was leuk idd. De verwikkelingen met de pa van Brennan.
pi_49677238
tsja, als the matrix op tv is ga je natuurlijk geen bones kijken..
pi_49692808
meen je dat nou?
de matrix heb ik in bios al gezien en bones nog niet
pi_49701265
Sinds kort deze serie ontdekt (ja ik weet het ik loop hopeloos achter). Maarre goeie serie!!!!!
pi_49980350
ja het is zo'n leuke serie, maar jammer dat mensen niet meer reageren op dit topic
maar ik vond het een leuke aflevering, had vandaag pas de tijd om hem te bekijken
griezelige vent was die epps zeg (wastie in voorgaande aflevering ook al) maar nu helemaal...bah...
pi_50055036
Na 4 nieuwe afleveringen komt RTL5 vanavond weer met... een herhaling. En het wel hardnekkig als *nieuw* blijven aankondigen.
pi_50058343
serieus? Jammer had er net zin in
pi_50058419
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Na 4 nieuwe afleveringen komt RTL5 vanavond weer met... een herhaling. En het wel hardnekkig als *nieuw* blijven aankondigen.

Waarom maken ze zo'n chaos hiervan?
pi_50060801
Herhaling ?
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_50060995
euhm das wel balen ja
waarom zouden ze dit toch telkens doen
ze kom je er nooit lekker in zeg maar
zucht
pi_50072176
zack met lang haar, herhaling
pi_50072861
oef
das jammer
had de video wel ingeprogrammeerd staan, misschien dat we het morgen alsnog bekijken
maar waarom gooien ze er nu weer herhalingen tussen
  zondag 3 juni 2007 @ 23:39:28 #268
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50076224
manlief heeft er maar een mailtje tegenaan gegooid. We kunnen ze op zijn minst laten weten wat we er van vinden dachten we. Er zal wel een of andere kul-reactie lkomen maar goed, onze frustatie hebben we geuit.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 07:22:02 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_50081586
ja vet balen gisteravond.
csi was ook al een herhaling
  maandag 4 juni 2007 @ 09:21:13 #270
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50082866
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Jelief het volgende:
manlief heeft er maar een mailtje tegenaan gegooid. We kunnen ze op zijn minst laten weten wat we er van vinden dachten we. Er zal wel een of andere kul-reactie lkomen maar goed, onze frustatie hebben we geuit.
Groot gelijk hebben jullie Ik heb de helft van de nieuwe afleveringen gemist, omdat ik in de veronderstelling was dat ze nog herhalingen hadden, die ze er opééns tussendoor gooiden. Zit ik gister weer (met veel pijn en moeite) klaar, is het wéér een herhaling
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_50086231
heb ook een mailtje gestuurd, dit kreeg ik terug:

Beste kijker,

RTL is gestart met herhalingen van seizoen 1.
Wanneer de nieuwe afleveringen weer te zien zijn, is nog niet bekend.
Waarschijnlijk zijn deze in september weer te zien.

Wij raden u aan goed de media in de gaten te houden.

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 4 juni 2007 @ 11:49:03 #272
77098 Foreverblue
The blue one
pi_50086595
quote:
Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja vet balen gisteravond.
csi was ook al een herhaling
CSI is op zondag altijd een herhaling En dat RTL nu tot September herhalingen gaat uitzenden zal wel liggen aan het feit dat ze met de nieuwe afleveringen niet zo gek ver achter lopen op Amerika. Daar zijn alle seizoenen van de grote series (als CSI, Bones, NCIS) nu 2 weken geleden afgelopen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_50088240
Gisteren herhaling geweest? Dan heb ik dus niks gemist Wel balen dat het nu nog tot september duurt
pi_50090730
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

CSI is op zondag altijd een herhaling En dat RTL nu tot September herhalingen gaat uitzenden zal wel liggen aan het feit dat ze met de nieuwe afleveringen niet zo gek ver achter lopen op Amerika. Daar zijn alle seizoenen van de grote series (als CSI, Bones, NCIS) nu 2 weken geleden afgelopen.
ja, aan de ene kant snap ik k dat wel. maar wacht dan zoiezo tot semptember, ipv 3 of 4 nieuwe afeveringen uit te zenden en dan ineens weer over te gaan op herhalingen...
pi_51743180
Ze zijn nog steeds met herhalingen bezig toch? Was gister toevallig een aflevering die ik nog niet gezien had, dus die heb ik nog leuk even gekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')