leukquote:Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef IV_Xample het volgende:
vanavond eindelijk een nieuwe aflevering????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef Jelief het volgende:hij was weer geweldig.
zelfde gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, het begon ermee dat bones wakker werd in de auto.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef woutabest het volgende:
Ik hoop dat ze hem in de volgende aflevering wel te pakken hebben
Ik kwam er trouwens midden in de aflevering vallen, ik heb gehoord dat niet is laten zien hoe ze zijn begraven?
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef OA het volgende:
Werd weleens tijd, een nieuwe aflevering!
Het was weer leuk!
Volgens mij geen herhalingen, hoogstens als ze weer even wat tijd moeten vullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef wilcod het volgende:
Aflevering gemist! Waarom kondigen ze niet normaal aan dat er nieuwe afleveringen komen?!![]()
Komt er nog een herhaling of kan je ze ergens nog bekijken?
Vast wel, maar daar mogen wij hier niet over pratenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef wilcod het volgende:
Aflevering gemist! Waarom kondigen ze niet normaal aan dat er nieuwe afleveringen komen?!![]()
Komt er nog een herhaling of kan je ze ergens nog bekijken?
Ja, idd, was wel benieuwd of ze 'm zouden vinden enzo...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef janimie het volgende:
irritante aflevering vandaagdurfde niet te kijken op het eind
jammer dat er geen deel 2 kwam, na de aflevering van vorige week.
Inderdaad, ik zag het eerste stukje en had eigenlijk direct geen zin meer om te kijken,quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Erg leuke aflevering vandaag, en geen herhaling! Wel duidelijk "geïnspireerd" door the Blair Witch Project...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |