hij heeft ook 7 jaar gespaardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
Je zoekt gelijk de goedkoopste stad van de wereld op![]()
De keuze voor Vegas om knor mee naartoe te sleuren was een bewuste keuze, juist omdat je in Vegas en de nabije omgeving in weze alles kunt doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef tong80 het volgende:
Je zoekt gelijk de goedkoopste stad van de wereld op![]()
Ik kop 'm maar in dan: Elke zaterdagavond Las Vegas op RTL4.quote:
Exacto. Maand geleden teruggekomen, die Grand Canyon chopper flight was zeker gaafste tot nu toe in m'n leven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef static het volgende:
Ik zou de Grand Canyon helicopter-tour doen, dat blijft je je leven bij.
We zullen overdag ook voornamelijk (op misschien de eerst 1 of 2 dagen ter verkenning na) naar zaken in de omgeving gaan en 's avonds genieten. We willen sowieso naar Coyote Ugly bar in New York, New York (duh)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:59 schreef JeOma het volgende:
[..]
Exacto. Maand geleden teruggekomen, die Grand Canyon chopper flight was zeker gaafste tot nu toe in m'n leven.
In Vegas ben ik maar 1 lousy dagje geweest. Waar je NIET heen hoeft is Hooters, da's een saaie kuttent. Wat je natuurlijk wel moet doen is naar de Stratosphere (wat de heer boven mij al noemde, hoogste gebouw in Vegas). Al was 't maar voor 't uitzicht. En uiteraard ga je ook in 1 van de attracties daar... ;-)
Verder is 't Belaggio (schrijf je dat zo) errrug mooi, waar je naar de fonteinen moet kijken die er voor staan te spuiten elk kwartier. Very impressive. (en fonteinen impressen mij niet snel, dus imagine)
Verder staat aan de Strip ook ergens een water/vuur show waar 'n vulkaanuitbarsting wordt gesimuleerd. Ook prrrretty nice.
In de buurt van Vegas: Monument Valley is gaaf. Zion is cool. Bryce is gaaf. Joshua Tree NP valt tegen, leeft eigenlijk nix (behalve die bomen, maar als je voor bomen gaat: Sequoia's zijn gaver...).
In 't algemeen (maar dat zul je wel weten) geldt: Vegas overdag is drie keer nix. Vegas @ night is gaaf! Enjoy!
VET!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:14 schreef cptmarco het volgende:
je hoeft eigenlijk maar voor één ding naar Las Vegas... : Star Trek, the Experience...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:15 schreef JeOma het volgende:
Oh, wacht. Je vrouw gaat mee! Dan MOET ze hier ook heen neem ik aan.
(of het ECHT de grootste ter wereld is weet ik niet, maar hij is VERREKTE groot)
[afbeelding]
Geweldig iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:18 schreef Danny het volgende:
[..]
VET!
Ik heb helemaal niks met Star Trek, maar dit lijkt me wel enorm kick om die weirdo's in star trek outfits te zien
Arm om knor's schouder, drie keer knikken en wegwezen omdat ik net een kassa heb leeggeroofd bedoel je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
Van te voren wel national Lampoons vacation kijken. En zien hoe Chevie Chase van The Grand Cannyon geniet.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Arm om knor's schouder, drie keer knikken en wegwezen omdat ik net een kassa heb leeggeroofd bedoel je?
geweldige film
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |