Neem een email adres. Email is veel goedkoper dan bellen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef Tommeh het volgende:
Ik bel vrij veel vanuit Belgie naar Nederland en telfort is echt verschrikkelijk duur daarin! ( <- klacht ) Wie heeft er een tip voor een betere (goedkopere) provider om vanuit het buitenland mobiel naar Nederland te bellen?
Meestal duurt het even voordat zoiets is aangepast, zeker als het om bellen van/naar het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:08 schreef Ruuub het volgende:
als ik beltegoed check van mn abbonnement dan is er niks afgeschreven..
klaagBAAKquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:44 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Je vraagt om advies in klaagbank ?![]()
Maargoed ik zou zeggen pak zo;n site er bij waar je kan vergelijken..moet je ff googlen ik weet geen uit mn hoofd![]()
Bel dan met je pc ofzo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef Tommeh het volgende:
Ik bel vrij veel vanuit Belgie naar Nederland en telfort is echt verschrikkelijk duur daarin! ( <- klacht ) Wie heeft er een tip voor een betere (goedkopere) provider om vanuit het buitenland mobiel naar Nederland te bellen?
Bel je alleen naar mobiele nummers?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef Tommeh het volgende:
Mensen zeggen wel bellen met pc idd maar die neem ik nooit mee naar belgie. Maar ik zal me eens verdiepen in Vodafone passport. Jammer dat je de kosten die je maakt niet uit je bundel worden gehaald maar er bovenop komen.
boeiend, jij bent toch te dom om zoiets uit te zoekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef 2609 het volgende:
wtf ik heb ook telfort
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef Beach het volgende:
[..]
boeiend, jij bent toch te dom om zoiets uit te zoeken jij hebt toch genoeg geld dus je hoeft je er niet druk om te maken
Iets meer dan de helft van de tijd wel jah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bel je alleen naar mobiele nummers?
Mên jou rekening gaat kei hoog wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:08 schreef Ruuub het volgende:
ik heb dus nu al 30 minuten ofzo naar Roemenië gebeld en als ik beltegoed check van mn abbonnement dan is er niks afgeschreven.. ik heb geen vodafone passport... krijg ik nu een grote rekening extra ofzo?
heb ik > dan krijgen mijn ouders de rekening... vinden ze niet grappigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:30 schreef Sjibble het volgende:
Wie is er nou zo stom om met zn mobiel naar het buitenland te bellen
Koop een huistelefoon!
Dan betaal je die rekening, die aanzienlijk lager is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:31 schreef Ruuub het volgende:
[..]
heb ik > dan krijgen mijn ouders de rekening... vinden ze niet grappig
Bel dan met Skype of VoipBuster..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:21 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Iets meer dan de helft van de tijd wel jah.
Passport is wel leuk maar boven de bundel bellen is dan wel zonde. T-Mobile Flex is ook een optie alleen niet heel groot te krijgen? Iemand hier dan wel ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |