quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef Vladimiiiiir het volgende:
verkapt ik-ben-gefrus..
Maar ehm..dus ze wilden niet mee de kleedkamer in?![]()
deat rowquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef postmortum het volgende:
ik was dus gisteren ff in de stad om nieuwe broek te kopen en ging dus naar winkel waar ik normaal heel goed geholpen word ( Van Bree) , maar gistren waren er dus 2 vakantiehulpen van een jaar of 15.
Eerst 5 minuten wachten in de winkel tot ze mij eindelijk gaan vragen wat ik wilde hebben. Toen maar eens gaan vragen of ze broek voor mij hadden in die en die maat.
Dus 1 van die dozen gaat mij helpen , maar loopt en kijkt erbij alsof ze naar deat row loopt![]()
Ze vind ze gauw niet niks en gaat dan doos nummer 2 erbij roepen en die gaat weer schreeuwen naar doos 1 dat ze echt niks voor mij heeft.
En toen was het voor mij genoeg en heb besloten gewoon niks te kopen daar en ben de winkel uitgewandeld![]()
Ja, wat is je klacht dan..ik zie niks in je verhaal wat die meiden fout hebben gedaan. Eerst ben je boos omdat je 5 minuten vrij rond kan kijken zonder dat er iemand tegen je aan zeurt en vervolgens zit er niks voor jou bij en jij wordt boos en stapt de winkel uit?quote:
de deat row van katiequote:
Snel geholpen worden is trouwens ERG irritant...stap je een winkel binnen..hallooooo kan ik je ergens mee helpen..? ja, ga toch weg!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef arneaux het volgende:
Kun je zelf geen initatief tonen? Zelf wachten op mensen als je snel geholpen wil worden is nooit een goed idee, bij welke winkel dan ook.
Je kan niet zelfstandig rondkijken/zoeken, omdat...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef postmortum het volgende:
Eerst 5 minuten wachten in de winkel tot ze mij eindelijk gaan vragen wat ik wilde hebben.
omdat ik daar altijd aangesproken wordt als ik binnenkomquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef 700MB het volgende:
[..]
Je kan niet zelfstandig rondkijken/zoeken, omdat...?
Je kan ze niet zelf aanspreken, omdat...?
Je bent dus gewoon verwaandquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
omdat ik daar altijd aangesproken wordt als ik binnenkom![]()
En daardoor verlies je spontaan alle mogelijkheden om zelfstandig na te denken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:43 schreef postmortum het volgende:
omdat ik daar altijd aangesproken wordt als ik binnenkom![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef 700MB het volgende:
[..]
En daardoor verlies je spontaan alle mogelijkheden om zelfstandig na te denken?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef steeg het volgende:
jij lijkt me iemand met rechtse idealen
Waarom?quote:
Uuh, en niet passen ofzo? Of ben jij zo'n pauper die ze dan telkens terug brengt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:50 schreef Gluckskafer het volgende:
Postmortum toch, een broek kopen gaat als volgt:
de juiste maat opzoeken, pakken, naar de kassa, betalen, en wegwezen.
En verder zie ik liever mooie dames vanaf 18 in een kledingzaak.![]()
omdat ik iederre x andere maat hebquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |