Naja ik maak wel een ritje op beidequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere zachte G dan de Limburgse.
Volgens het spreekwoord is dat alleen bij de man zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx iets met liefde en maag enzo mompelt
je zit in amsterdam?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom je hier heen met je broodjes?
homos gluren?
averechts hoe?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaypride werkt volgens mij volstrekt averechts.
jepsquote:
een toffe mannengeest in een tof vrouwenlichaam, dat is twistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens het spreekwoord is dat alleen bij de man zo.![]()
Hey, jij viel niet op te dunne typjesquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik maak wel een ritje op beide
Jij al een baan gevonden?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeps
vanacht om 2 uur terug gekomen uit disney
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
averechts hoe?
dat als je word geboren als homosexueel dat de gaypride het meteen weer uit zet?
aha
nee ik vind haar ook te dunquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey, jij viel niet op te dunne typjes![]()
Dan komen jullie volgend jaar een dag carnaval vieren met me, en de andere dag kom ik naar Tilburg![]()
Oehh kleine borstjes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik vind haar ook te dundr borsten zijn ook zo klein
maar verder is ze onwijs sexy
ik wil eigenlijk wel afbakbroodjesquote:
ach het is funquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoel dat die botenparade niet bijdraagt aan de acceptatie van homoseksualiteit, integendeel zelfs.
dat is ook erg lekker als het vers isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel afbakbroodjes
we hebben alleen turksbrood
Hmmm... Duurt altijd ff toch, voordat je echt wat hebt gevonden wat bij je past. T is al zeker dat je niet verder gaat studeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Over twee weken een sollicitatiegesprek, maar ik vermoed dat er veel kandidaten voor die functie zijn.
een klein handje jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oehh kleine borstjes...Wel een klein handje?
![]()
word nu voor me gehaalt natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is ook erg lekker als het vers is
Ja, het zou me niet verbazen als het nog een halfjaar duurt. En nee, ik ga niet verder studeren, tenzij het echt lang zou duren voordat ik een baan krijg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Duurt altijd ff toch, voordat je echt wat hebt gevonden wat bij je past. T is al zeker dat je niet verder gaat studeren?
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjesquote:
wel positief blijven hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het zou me niet verbazen als het nog een halfjaar duurt. En nee, ik ga niet verder studeren, tenzij het echt lang zou duren voordat ik een baan krijg.
Een klein lchaam met enorme handen zie je inderdaad niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |