In dat geval wil ik wel voor een keer bij een nazi aan tafel aanschuiven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
en afbakbroodjes afbakken.. dat doen ze ook
Niet alleen nazi's ... Daar ben ik ook meester inquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
en afbakbroodjes afbakken.. dat doen ze ook
doe ik anders nooit,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik wel voor een keer bij een nazi aan tafel aanschuiven.![]()
Het betreft een imaginair logeetje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
doe ik anders nooit,maar ik dacht laat ik mijn logeetjte verwennen..
is ze er niet
![]()
nee, gewoon niet aanwezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het betreft een imaginair logeetje?![]()
hey nixxxiequote:
Christine durfde het uiteindelijk toch niet aan?quote:
Goed op je zachte G oefenen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Ik verhuis volgend weekend en t begint eng te worden
Leuk!quote:
Twist was ziekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Christine durfde het uiteindelijk toch niet aan?![]()
naar maastricht he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:29 schreef JoeyT het volgende:
Ik verhuis volgend weekend en t begint eng te worden
allee manneke... Lijkt t al een beetje, kzit natuurlijk in belgie hequote:
Zou Twist bij jou blijven logeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twist was ziekBeterschap Twistie!!!
Dat is een heel andere zachte G dan de Limburgse.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
allee manneke... Lijkt t al een beetje, kzit natuurlijk in belgie he
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou Twist bij jou blijven logeren?![]()
Oeh geil, met geil accent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naar maastricht he?
ik ken daar een klein te dun meisje...
ik zal dr even waarschuwen
ow nee!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twist was ziekBeterschap Twistie!!!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesik wilde dr overhalen
quote:
kom je hier heen met je broodjes?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesik wilde dr overhalen
Gaypride werkt volgens mij volstrekt averechts.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee!
arme twist! beterschap mocht je dit lezen
vriendinnetje met wie ik gaypride thingy ging kijken is ookal ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |