Oh dat ja ... eh ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt mij een keer bijna een oog uitgestoken!
Oké, je bent een schat. Tevreden?quote:Ik heb jou onderdak verleent. Zó ben ik ook!
![]()
Ja, hodver Cc.quote:
Spannend!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als fraiBitch ben ik lief....dus als FrauLief...![]()
zoiets, hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef StElsewhere het volgende:
FrauLief of Bitch, een van de twee, ben jij eigenlijk model ofzo?
en nu..... met overtuigingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh dat ja ... eh ...![]()
[..]
Oké, je bent een schat. Tevreden?Cc is een schat van een mens. Zo!
Omdat je zo vreselijk mooi bent en die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?quote:
daar hebben ze me gevonden jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef Duiveltja het volgende:
Poldermodel?
Oh fuck, dat klinkt wel lullig, ik bedoel dat ik je wel echt mooi vind op die foto's (echt!) maar niet typisch fotomodel mooi. Dus ik bedoelde het niet naar. Ik bedoel.. fuck zoiets krijg je natuurlijk nooit meer rechtgezet..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Nou niet dat je zo vreselijk mooi bent, maar die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Nou niet dat je zo vreselijk mooi bent, maar die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?
Een blauwtje lopen in de R&P SC ... dat lukt zelfs mij nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:07 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Oh fuck, dat klinkt wel lullig, ik bedoel dat ik je wel echt mooi vind op die foto's (echt!) maar niet typisch fotomodel mooi. Dus ik bedoelde het niet naar. Ik bedoel.. fuck zoiets krijg je natuurlijk nooit meer rechtgezet..![]()
Haha! Vind je het gek dat mijn vriendin ff drie weken zonder mij weg wilde..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Een blauwtje lopen in de R&P SC ... dat lukt zelfs mij niet
te laatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:07 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Oh fuck, dat klinkt wel lullig, ik bedoel dat ik je wel echt mooi vind op die foto's (echt!) maar niet typisch fotomodel mooi. Dus ik bedoelde het niet naar. Ik bedoel.. fuck zoiets krijg je natuurlijk nooit meer rechtgezet..![]()
Ze was het zat om met je blauwtjes geconfronteerd te worden ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:10 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Haha! Vind je het gek dat mijn vriendin ff drie weken zonder mij weg wilde..
Wat een dag. Me vriendin ver weg en degene die me helpt met het verwerken keihard beledigen..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
te laathet is uit
![]()
je hebt me diep gekwetst
cc, mag ik hier een R&P topic over openen?
En de dag is nog maar net begonnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:13 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Wat een dag. Me vriendin ver weg en degene die me helpt met het verwerken keihard beledigen..![]()
Jij bent echt te scherp voor mij..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:14 schreef webspider het volgende:
[..]
En de dag is nog maar net begonnen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:05 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Omdat je zo vreselijk mooi bent en die foto's zijn wel heel professioneel.. viel me op. Maar wat betekent 'zoiets' ?
weet je waar je je in verkijkt? op mijn foto's heb ik niet meer dan mascara en misschien een oogpotlood op. ik heb niet zoals de meeste pro modellen eerst 3 uur aan een tafel gezeten om "natuurlijk" opgemaakt te worden ( lees kilo's make-up)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef StElsewhere het volgende:
FrauBitch.. sorry..
Maar series, koele foto's, vooral die van icicle..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]!
omdat ik een amateur model ben, omdat ik niet zo vreselijk mooi ben
Maar weinig make-up is juist mooi, vinnik dan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet je waar je je in verkijkt? op mijn foto's heb ik niet meer dan mascara en misschien een oogpotlood op. ik heb niet zoals de meeste pro modellen eerst 3 uur aan een tafel gezeten om "natuurlijk" opgemaakt te worden ( lees kilo's make-up)
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:18 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Maar series, koele foto's, vooral die van icicle..
Doe je zelf ook fotograferen?
net noemde je mij nog lelijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Maar weinig make-up is juist mooi, vinnik dan.
Ga je wel je werk er van maken?
Staan jouw foto's er tussen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]van wie ben jij een kloon
![]()
ja ik fotografeer zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |