Shit ja.. die 2 maanden zijn nog niet voorbij he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent nog nat achter je blauwe oren, en nu al zo beginnen tegen Moi???
Waar gaat het heen met deze virtuele wereld.
Waarover nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef StElsewhere het volgende:
Oja, dat mijn vriendin zonder mij op vakantie is moet ik nu ff negeren he..
Verwarrend. Waar gaat zo'n slowchat meestal over?
Over van alles ..........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef StElsewhere het volgende:
Verwarrend. Waar gaat zo'n slowchat meestal over?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Anders gebruik je deze vanaf nu voor de rellen en maak je een nieuwe account om een geheel nieuw imago te creeren!is goed dan word ik FrauLief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
ja, even lekker van je afzetten en slowchattenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:50 schreef StElsewhere het volgende:
Staat me iets lichtelijk van bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef StElsewhere het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn vriendin zonder mij op vakantie is?
Ze heeft me een keer geslagen en zei dat het per ongeluk was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de verkeerde been gezet.. geloof haar niet!
Wie? Mijn vriendin?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon op de verkeerde been gezet.. geloof haar niet!
Jij hebt mij een keer bijna een oog uitgestoken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft me een keer geslagen en zei dat het per ongeluk was.
Zo is ze ...![]()
Nee, ik heb Webspider op het verkeerde been gezet, schijnbaarquote:
Zet hem dan ff snel terug op beide benen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb Webspider op het verkeerde been gezet, schijnbaar.
nee nog niet... vertel eens??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef StElsewhere het volgende:
Had ik al gezegd dat mijn vriendin zonder mij op vakantie is?
Nieuw forum?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:48 schreef Copycat het volgende:
Nu dus weer hier verder over dat het allemaal wat is, zo'n nieuw forum.
Zijn goeie been heb ik verpatstquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef StElsewhere het volgende:
Zet hem dan ff snel terug op beide benen!
ssst!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maareh, jij bent dus een kloon van Danny, begrijp ik.
als fraiBitch ben ik lief....dus als FrauLief...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:53 schreef StElsewhere het volgende:
Onee! Hou er nou eens over op!
Eh.. FrauLief ! Veel beter dan FrauBitch!
En welk image ga je kweken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |