Naja ik maak wel een ritje op beidequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is een heel andere zachte G dan de Limburgse.
Volgens het spreekwoord is dat alleen bij de man zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx iets met liefde en maag enzo mompelt
je zit in amsterdam?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom je hier heen met je broodjes?
homos gluren?
averechts hoe?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaypride werkt volgens mij volstrekt averechts.
jepsquote:
een toffe mannengeest in een tof vrouwenlichaam, dat is twistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens het spreekwoord is dat alleen bij de man zo.![]()
Hey, jij viel niet op te dunne typjesquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik maak wel een ritje op beide
Jij al een baan gevonden?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jeps
vanacht om 2 uur terug gekomen uit disney
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
averechts hoe?
dat als je word geboren als homosexueel dat de gaypride het meteen weer uit zet?
aha
nee ik vind haar ook te dunquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hey, jij viel niet op te dunne typjes![]()
Dan komen jullie volgend jaar een dag carnaval vieren met me, en de andere dag kom ik naar Tilburg![]()
Oehh kleine borstjes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik vind haar ook te dundr borsten zijn ook zo klein
maar verder is ze onwijs sexy
ik wil eigenlijk wel afbakbroodjesquote:
ach het is funquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik bedoel dat die botenparade niet bijdraagt aan de acceptatie van homoseksualiteit, integendeel zelfs.
dat is ook erg lekker als het vers isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk wel afbakbroodjes
we hebben alleen turksbrood
Hmmm... Duurt altijd ff toch, voordat je echt wat hebt gevonden wat bij je past. T is al zeker dat je niet verder gaat studeren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Over twee weken een sollicitatiegesprek, maar ik vermoed dat er veel kandidaten voor die functie zijn.
een klein handje jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oehh kleine borstjes...Wel een klein handje?
![]()
word nu voor me gehaalt natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat is ook erg lekker als het vers is
Ja, het zou me niet verbazen als het nog een halfjaar duurt. En nee, ik ga niet verder studeren, tenzij het echt lang zou duren voordat ik een baan krijg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm... Duurt altijd ff toch, voordat je echt wat hebt gevonden wat bij je past. T is al zeker dat je niet verder gaat studeren?
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjesquote:
wel positief blijven hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het zou me niet verbazen als het nog een halfjaar duurt. En nee, ik ga niet verder studeren, tenzij het echt lang zou duren voordat ik een baan krijg.
Een klein lchaam met enorme handen zie je inderdaad niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjes![]()
Als je ziet hoe snel ik een baan hadquote:
ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hehehe, ja ik vind dat helemaal geil... Pas meestal erg goed bij kleine lichaampjes![]()
Hoe lang heeft dat geduurd?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel ik een baan had
Hoe is dr karakter dan? Ik hou wel van irritantie karaktersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik niet
en hoe meer ik er over nadenk is dr karakter ook niet echt mijn ding
maja ze is sexy dus voor een keer
ow wat denk ik weer als een stomme kerel
bij mijn tweede sollicitatiequote:
Zo snel zal het hier niet gaan ben ik bang.quote:
continu aandacht vragen en aanbeden willen wordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe is dr karakter dan? Ik hou wel van irritantie karakters
dat ookquote:
hmm mag het ook borrel tijd zijnquote:
nog even nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
hmm mag het ook borrel tijd zijn![]()
Pak em!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:06 schreef nixxx het volgende:
die leffe glimlachte naar mezagen jullie het
Leffe's zijn vrouwelijk, net als yvonnequote:
Pak Yvonne!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Leffe's zijn vrouwelijk, net als yvonne
quote:
Dat klopt, al ligt het bij haar denk ik ook aan het feit dat ze in één bepaalde sector wil werken en aan één regio vastzit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat ook![]()
en qua banen, je ziet aan laura, het ligt echt ontzettend aan de sector.. slimme meid, prachtcijfers.. maar toch.
Nee, als ik daar nu al mee begin word ik echt alcoholist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
hmm mag het ook borrel tijd zijn![]()
jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, al ligt het bij haar denk ik ook aan het feit dat ze in één bepaalde sector wil werken en aan één regio vastzit.
Nee, maar om je vast te ketenen aan Nijmegen is ook zo iets.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
jamet zo'n pinguinman kun je niet in de sahara gaan werken
ga op een bootje door de grachten varen dan..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me
Sex is een prima tijdverdrijf!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:16 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me
Jij staat vandaag op een boot?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga op een bootje door de grachten varen dan..
Hey wat een goed idee van me
nee, ik moet squashschoenen kopenquote:
ga ik zo doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga op een bootje door de grachten varen dan..
Hey wat een goed idee van me
als ik niet alleen was zou ik me ook niet vervelen en al helemaal niet op fok zittenquote:
Hoe interessant.quote:
*knuffel*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik niet alleen was zou ik me ook niet vervelen en al helemaal niet op fok zitten
ik ben dus alleen
kom maar hier heen met mij op het bootjequote:
niet miepfiepenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:30 schreef nixxx het volgende:
ik hou niet van amsterdam
Maar doe mokster de groeten als je dr ziet
fijn voor jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet miepfiepen
ik ben in amsterdam dus is het tof
omdat ik moet wachtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
fijn voor jouals het daar zo tof is, waarom ben je dan aan het fokken?
natte liefie_quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
nou als het hier ookal saai word ga ik wel douchen
Nu baal ik nog meer. Afbakbroodjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
of met Q mee terug naar utrecht rijden, vandaar de afbakbroodjesik wilde dr overhalen
Hoiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Is er eens een man die mij wil verwennen, ben ik er niet.![]()
Je kan nu wel naar nixxx gaan hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef Twisted_fok het volgende:
broodjes zijn opquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef nixxx het volgende:
maar nog wel tiramisu
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je dat niet even komen brengen, want het is alweer twist-bedtijd.
Jullie zijn wel lief.
Wijf!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Neeik ga niet naar liefie en ik ga niet naar jou.. ik ga schoenen kopen
Hmmm... Precies mn type dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
continu aandacht vragen en aanbeden willen worden
ik heb wel wat beters te doen hoor
owja en erg arrogant en vol van zich zelf
ik ben dan wel geen man maar zieke twistjes dienen natuurlijk vertroeteld te worden!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:45 schreef Twisted_fok het volgende:
eigenlijk durft ik nooit meer terug te komenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wacht maar. Maandag heb je genoeg aanbidders in deze SC dat je deze ene opmerking welvergeet (of nooit terug durft te komen).
Goedemorgen duifjes. Tijd om te ontbijten en richting het hoge noorden af te reizen.
Checkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef nixxx het volgende:
maar nog wel tiramisu
Ik zat alweer onedr mn targetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Q. het volgende:
Werk is werk. Zolang je er maar geld voor krijgt.
Krijg je serieus een target?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zat alweer onedr mn target
my thoughts exactlyquote:
eehm wat is dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:53 schreef fraubitch het volgende:
omdat het openbaar vervoer zo ruk is hier, ga ik gewoon Agnostic Front missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |