abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40487475
Vanmiddag zat ik naar radio veronica te luisteren, naar Rob van Someren. Op een gegeven moment komt dan een geluidsfragment voorbij, en dan moet je als luisteraar raden wat het is. Normaal gesproken doe ik daar nooit aan mee, maar vandaag was een uitzondering. Ik herkende het geluid namelijk direct: het was een jong fretje ! Ik heb momenteel zelf een baby fret in huis, dus dat geluid herken ik meteen !
Goed, om kwart vóór 5 stuur ik een sms met het antwoord naar van Someren. Ik kreeg kort erna een ontvangstbevestiging, dus het sms-je was binnengekomen. Om kwart óver 5 hoor ik van Someren op de radio zeggen dat het juiste antwoord nog niet binnen is... Bullshit dus ! Ook gaf hij nog een hint: het was een dier, en je vond 'm ook op een gitaar...
Ik stuurde daarom een mailtje naar de studio, waarin ik schreef dat mijn smsje al lang binnen was, en met het goede antwoord. Daarna geduldig wachten op respons..niks hoor. Niet veel later was ineens een winnares te horen. Ze won o.a. de nieuwste cd van de Stones, en een mp3 speler.
Daar werd ik dus flink pissig over..en ik mailde hem opnieuw. En wat denk je ? Ik kreeg de mail gewoon teruggestuiterd..heeft die lamlul m'n emailadres geblokkeerd !
Ik heb nu via een andere e-mail nóg een mail gestuurd, waarin het hele verhaal staat. Mij benieuwen of ik nog wat terug hoor...
Rob van Someren??
Ik lust geen honing want er zit altijd een bijsmaak aan.
pi_40487511
Het is natuurijk niet leuk als het antwoord meteen geraden wordt. Wel lullig voor je.....
pi_40487528
Wow.

Iemand die zich druk maakt om een radio-belspelletje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40487532
maar had je nou gelijk?
pi_40487545
Kan hij toch wel zeggen dat hij nog even wacht met uitreiking?
Nu gaat hij liegen en mij blokkeren !!
Lekker is dat hoor....
pi_40487548
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:08 schreef knerpie het volgende:
Goed, om kwart vóór 5 stuur ik een sms met het antwoord naar van Someren. Ik kreeg kort erna een ontvangstbevestiging, dus het sms-je was binnengekomen. Om kwart óver 5 hoor ik van Someren op de radio zeggen dat het juiste antwoord nog niet binnen is... Bullshit dus !
Wat had je dan verwacht? Dat ze direct na het eerste juiste antwoord de winnaar op de zender halen? Dan stopt iedereen met SMS-en en loopt Veronica inkomsten mis.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:12:01 #7
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40487566
Rob van Someren is geweldig. Leuk programma met de moppen enzo. Maar ik begrijp niet dat je überhaupt een sms gaat sturen, dat is alleen maar geldklopperij en jij trapt erin.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40487567
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:10 schreef Jarno het volgende:
Wow.

Iemand die zich druk maakt om een radio-belspelletje.
Daar gaat het niet om, ze verdienen veel geld ermee, wees dan wel eerlijk !!!!!
pi_40487576
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:11 schreef dwerg het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Dat ze direct na het eerste juiste antwoord de winnaar op de zender halen? Dan stopt iedereen met SMS-en en loopt Veronica inkomsten mis.
Maar dat... maar dat... MAAR DAT ZOU BETEKENEN DAT ZE HET ALLEEN VOOR HET GELD DOEN!!!

! ! !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40487585
Mensen die meedoen aan sms-spelletjes
pi_40487591
Belspelletjes
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40487594
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:11 schreef dwerg het volgende:

[..]

Maar zeg dan niet dat het juiste antwoord nog niet binnen is.
Je kunt het ook wel op een andere manier spannend maken.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_40487619
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:10 schreef dark_humanity774 het volgende:
maar had je nou gelijk?
ja dus..het was een fret.

Nogmaals, ik snap best dat je niet meteen een winnaar wil hebben..maar hij had best even een antwoord kunnen sturen. En mijn email blokkeren vind ik helemáál zielig...
pi_40487620
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:12 schreef Jarno het volgende:
Maar dat... maar dat... MAAR DAT ZOU BETEKENEN DAT ZE HET ALLEEN VOOR HET GELD DOEN!!!

! ! !
Ik had ook geen serieus antwoord moeten geven.
Sorry J.
I intend to live forever, or die trying.
pi_40487637
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ik had ook geen serieus antwoord moeten geven.
Sorry J.
Hey, geeft niks.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:15:12 #16
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40487651
Hmm.. ondanks dat het best lullig is.. blijf je gewoon een..

Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40487654
Ajax is gewoon de beste club paupers.

Edit:/wrong topic....
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:16:51 #18
154916 Vladimiiiiir
the magic song :o
pi_40487694
Hmmm...interessant.

In wat voor auto rij jij?
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:15 schreef Camplo het volgende:
Ajax is gewoon de beste club paupers.

Edit:/wrong topic....
edit: diegene boven mij

[ Bericht 42% gewijzigd door Vladimiiiiir op 04-08-2006 18:42:19 ]
pi_40487923
Tja, meedoen met een sms-spelletje..nooit gedacht dat ik er zelf in zou trappen inderdaad. Iedereen roept altijd dat het belazerij is..ik ook..en tóch een keer meegedaan
Iig is het nu wel onomstotelijk bewezen..je wordt absoluut belazerd
pi_40488371
Ik wist niet dat ze bestonden, en dat de prijswinnaars broers en/of zussen van de presentator waren joh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')