abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:22:30 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41024120
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:19 schreef Katinkat het volgende:
Volgens mij zijn foto's van niet-opgeruimde garages / bergings veel interessanter.
Dan had je niets gezien door de opgestapelde dozen ben ik bang
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41024641
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat durfde ik niet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De mijne staat ook nog neit op de foto hoor, ben net zo'n held.....
pi_41024652
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Katinkat het volgende:

[..]

De mijne staat ook nog niet op de foto hoor, ben net zo'n held.....
typfoutje eruit gehaald
pi_41026256
Netjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Onze berging staat helemaal vol.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar in huis moet nog zoveel gebeuren, de schuur is minder dringend.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_41030316
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef poemojn het volgende:
Netjes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Onze berging staat helemaal vol.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar in huis moet nog zoveel gebeuren, de schuur is minder dringend.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Al onze klussen (moeten) beginnen met/in de schuur van 9 x 4 hebben we gemerkt in de loop der jaren.
Eerst de schuur leeg, dan kan overtollig uit (klein)huis erin.
@
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
je zou eens wat wegbrengen, mmm Je hebt het al klaar gezet

Huis uitruimen : eerst de schuur (vloer) renoveren en de spullen in andermans (bijna lege
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
schuur).
Schuur inruimen met de oude keuken: eerst 50 dozen weer terug het huis in, anders kun je je kont niet keren.
En nu hebben we 2 schuren . lol NOT en een giga-klusdip.

In de schuur:
Er staan 2 lundiarekken 2 x 200 VOL (ouwe electronica als 3 x Atari en 2 x Apple; 3 Philipsdraaitafels; 2 projectoren. Alles met toebehoren);
Er staan 2 hoge keukenkasten 2 m breed VOL (archief en jeugdboeken)
Er staan 2 lundiakasten 2 x 220 diep 60 cm vol (overtollig serviesgoed en 200 LP's)
Er is een vliering gemaakt voor hout wat je nog eens kunt gebruiken: VOL en op doorbuigen !
Er staan nog 6 tl armaturen als nieuw ; klaar om op te hangen.
En nu hebben we 2 schuren . lol NOT en een giga-klusdip.

ps. onze schuur was eindelijk leeg om overzichtelijk in te richten en toen gingen onze beide ouders kleiner wonen.
Dus moest daar veel weg en kon niet alles weggegooid. zucht - snik
Konden mijn schoonouders eindelijk afstand doen en hebben de zonen daar weer moeite mee.
Voor mijn moeder zijn we tig keer naar de gemeentewerf gereden.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

het keukenblok staat AL op zijn plaats; alleen nog even aansluiten. Aan + afvoer is aanwezig.
De bovenkastjes komen uit ouderlijk huis.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

de kapstok mocht (nog?)niet weg ! Dan maar zó.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Eén man en vijf fietsen !

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

de laatste is zó erg, dat het mij niet eens meer interesseert!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en vooruit nog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zó... ik ben mijn frustratie (bijna) kwijt.
.
pi_41032919
Mijne is compleet leeg; alles wat ik erin zet wordt namelijk in no time eruit gejat dus ik gebruik em niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:26:08 #32
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_41040669
In de berging staat haast niets. Alleen een fiets en wat dingen voor in de tuin.. Maar mijn zolder..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wil er niet aan denken om ooit te moeten verhuizen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_41143500
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:06 schreef kroegtijger het volgende:
Mijne is compleet leeg; alles wat ik erin zet wordt namelijk in no time eruit gejat dus ik gebruik em niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wel handig, hoef je grofvuil ookniet te bellen als je van je rommel af moet.
Gewoon in de berging zetten.

Mijn berging word trouwens voor de helft bewoond door vogels, en aan de andere kant staan de fietsen twee hoog, met nog een wandrek over de volle breedte zodat ik toch nog voldoende kwijt kan.
Maar het meeste gereedschap blijft in de wagen staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop