Dat kan, als je het hoogste bod hebt.quote:
Bij de aanschaf heeft hij geen verloopstukje gekregen (het was ook niet nodig in een PSP). Maar als het goed is, heeft hij wel zo'n stukje ergens liggen. Het kan van SanDisk zijn of gewoon van Sony. Ik ga hem nog vragen. Je krijgt nog antwoord van mij (of hij die erbij doet).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bond het volgende:
Heb je er een verloop stukje bij dat het dus een Memory Stick Pro formaat krijgt?
zo ja dan ben ik erg geintereseerd
Genoteerd en het hoogste bod.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef MrDrako het volgende:
35 inc
okee laat even wetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 07:57 schreef Ken_X het volgende:
Bij de aanschaf heeft hij geen verloopstukje gekregen (het was ook niet nodig in een PSP). Maar als het goed is, heeft hij wel zo'n stukje ergens liggen. Het kan van SanDisk zijn of gewoon van Sony. Ik ga hem nog vragen. Je krijgt nog antwoord van mij (of hij die erbij doet).
Laat ik nou net een kaartlezer hebben die deze oa kan lezen. Klik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bond het volgende:
Heb je er een verloop stukje bij dat het dus een Memory Stick Pro formaat krijgt?
zo ja dan ben ik erg geintereseerd
erg jammer naja suc6 met verkoop.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:31 schreef Ken_X het volgende:
[..]
Hij gaat zijn verloopstukje niet verkopen. Helaas...
Als je om 15.00 uur nog steeds de hoogste bieder bent, mag je hem overnemen van mijn broertje. Vind je dat goed?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef MrDrako het volgende:
35 inc
Mijn broertje wil per se zijn verloopstuk zelf houden. Maar goed... ik heb wel eentje liggen. Ik gebruik hem niet, dus doe ik bij deze verkoop dan zodat je hem kunt gebruiken. Ik weet niet of je nog interesse hebt?quote:
Ik dacht eerst wie is die VD? FF kjken en hey.... je zit ook op FOK.quote:
Je hebt een gewone memorystick (Brammie1 heeft het gelijk). Maar ik doe nu gewoon mijn verloopstekker (SanDisk) bij zodat hij past bij jouw fototoestel. Bied je nog 40 incl?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:45 schreef mrPanerai het volgende:
de memorystick bij mijn fototoestel meet 22mm bij 50mm is het dezelfde....indien ja 40 inc. geboden
nee sorryquote:Je hebt een gewone memorystick (Brammie1 heeft het gelijk). Maar ik doe nu gewoon mijn verloopstekker (SanDisk) bij zodat hij past bij jouw fototoestel. Bied je nog 40 incl?
Wil je me mailen voor de afhandeling? Bedankt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef MrDrako het volgende:
35 inc
Wil je aub de V&A FAQ doornemen als je Dizer niet hebt begrepen? Bedankt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:43 schreef JoPiDo het volgende:
wat fijn van Dizer dat hij zich zo maar laat naaien door Ken_X
Gefeliciteerd MrDrako, je hebt het hoogste bod.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef MrDrako het volgende:
35 inc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |