ojaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:15 schreef WaSTeiL het volgende:
Kast opentrekken. Geheugenbankje eruit halen en even foto van maken en hier plaatsen. Kunnen wij het wel zien voor je!
Is helemaal afhankeljik wat en hoeveel je wilt hebben...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:17 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
oja![]()
wat kost geheugen tegenwoordig?
maar het meot toch ook SD RAM zijn...of komt dat op hetzelfde neer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef WaSTeiL het volgende:
Als je gewoon vraagt naar PC133 geheugen komt het goed.
128quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:29 schreef LaZZ het volgende:
Is SD-ram PC133.
Heb ik overigens nog wel liggen.
Hoeveel wil je?
ik vermoedde al zoiets jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
En het is waarschijnlijk heel duur![]()
Oud geheugen maken ze niet zoveel meer.
Mail even op mailtraders apenstraatje gmail punt comquote:
De snelheid die je opnoemt maakt niet zoveel uit (zolang je niet te laag gaat zitten) en hoe lager de latency, hoe beter. Om stabitliteitsproblemen te voorkomen is het het beste om de nieuwe modules zo goed mogelijk met de oude te laten matchen. Snelheid (PC2700 etc.) en latency (CL 2 etc.) staan meestal op de geheugenkaart zelf of zijn te vinden na het intypen van het nummer dat op de geheugenkaart staat. Als je dit niet op de module kunt vinden kun je bijvoorbeeld Sisoft Sandra (gratis te downloaden) gebruiken om meer over je huidige module te weten te komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Crashcat het volgende:
Excuses, maar ik heb ook een vraagje.
Ik heb hier een abit kv8 max3 met amd 64 3400+, maar ik wil een reepje van 1 gig memory kopen.
Welke heb ik dan nodig? pc4000 pcnog wat... Ik houd het allemaal niet meer bij
pc3200, denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb hier een abit kv8 max3 met amd 64 3400+, maar ik wil een reepje van 1 gig memory kopen.
Kijk even hier. Gelijk de specs van geschikte modules erbij (als PDF).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:36 schreef Crashcat het volgende:
Je mag mijn geheugen kopen, keb niet meer dan 8 bitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik wil wat extra geheugen kopen voor mijn pc. (zelf heb ik ook niet veel, maar das een ander verhaal)
ik moet op een aantal dingen letten, maar ik weet niet meer precies wat..
Ik heb geloof ik SD-RAM. Maaruhh...
handel in onderdelen van mensen is hier bij wet verbodenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Je mag mijn geheugen kopen, keb niet meer dan 8 bit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |