Hmm, vond het behoorlijk sneuquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie niet in wat het krijgen van slechte karma te maken heeft met je pauperbaantje als krantenbezorger.
En wat is je klacht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef Ludger het volgende:
Ik ben een krantenbezorger van niks, in alle vroegte bij een voordeur een slak geplet![]()
Ja, nu pas wakker en op Fok!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef arneaux het volgende:
En dat realiseer je je nu pas?
C, 'hij' was zwart/geel (mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En wat is je klacht?
a. Je bezorgt kranten
b. Je moest vroeg opstaan
c. Je hebt een slak geplet.
Nee, ik lette gewoon niet opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef Vladimiiiiir het volgende:
wtf ik had iets met huizen en lak in gedachte![]()
waarom ging de slak onder je voet staan dan?
dom beest![]()
Nou en... tis een slak geen zebraquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:29 schreef deedeetee het volgende:
Ik trof een huisjesslak aan ik het voerbakje van de konijntjes en heb dat beest los getrokken en met huis en al in de tuin van de buren gemikt.![]()
Ik weet niet offie dat heeft overleefd
Die zijn mooi jaquote:
Man ik plet er al meer als ik met de hond ga lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:30 schreef Beach het volgende:
ik ben postbode, nu plet ik ongemerkt minsten tien slakken per dag![]()
Je hoort ze wel kraken als het te laat isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die zijn mooi ja![]()
Maar 't zijn domme beesten, schieten zomaar onder je wiel of schoen en je hoort ze ook niet aankomen![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
RIP en sterkte aan de nabestaanden.
TS: als je behoefte hebt aan een persoonlijk gesprek: www.korrelatie.nl
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |