Schelden, dus dat is helemaal bullshit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:30 schreef tho_Omas het volgende:
Hoezo was je gebanned?
Ff klagen, en nu ga ik eten maken en dan zie ik de reacties, en dan ga ik The Movies doen.quote:
Die zijn vaak druk bezig met flauwe grapjes voor de zoveelste keer te maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:33 schreef Canisfire het volgende:
Hij heeft wel een punt natuurlijk.
Als een ban voorbij is kunnen admins die best gewoon weer ongedaan maken.
en hoelang was Breuls gebanned?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
tip: zorg dat je niet gebanned wordt, lukt mij ook al sinds 2000.
OK, 1 keer omdat ik Breuls doodverwenste, maar dat was omdat hij mijn bier pikte.
Dat was het erge! Breuls bande MIJ, terwijl ik in de kamer zatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en hoelang was Breuls gebanned?![]()
Bier jat je niet![]()
groetjes, Het_hupt
Het is toch óns bier?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
tip: zorg dat je niet gebanned wordt, lukt mij ook al sinds 2000.
OK, 1 keer omdat ik Breuls doodverwenste, maar dat was omdat hij mijn bier pikte.
Better be careful!! Voor je het weet leest Breuls hier mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was het erge! Breuls bande MIJ, terwijl ik in de kamer zat.
kut c:rew! Machtswellustelingen, allemaal!
Lol hij zal wel niet meer reageren, nu dat hij bekend staat als bierrover?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Better be careful!! Voor je het weet leest Breuls hier mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |