Je bent een vrouw.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef Salsagirl het volgende:
En op als antwoord op de vraag waarom ze me geen type vinden die naar voetbal gaat en het nog leuk vind ook..
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef Salsagirl het volgende:
En op als antwoord op de vraag waarom ze me geen type vinden die naar voetbal gaat en het nog leuk vind ook..=
Nou mijn looks of zo..precies weet ik het niet..
Ik lijkt eerste instantie een beetje op een kakker..
Vind 't hier nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef Katana het volgende:
Overbodig kut topic.
Kleine troost:
Nu lopen ze nog allemaal in Ajax shirtjes
Als er 10 competitie wedstrijden zijn gespeeld en Ajax heeft tegen Kopenhagen gespeeld zie je er geen 1 meer.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:56 schreef michiel_merk het volgende:
en dan zeggen feyenoorders altijd dat ze beter zijn dan ajax
en verwijten ze ajax dat ze arrogant zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:59 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hey Dirk, hoe is het met je ene hersencel?
dat doen jullie ook, dus jullie zijn ook arrogantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie roepen zelf altijd dat jullie beter zijn en kampioen worden
Dude, de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd was zat jij nog op de kleuterschoolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie roepen zelf altijd dat jullie beter zijn en kampioen worden
Zegt iemand die 21 isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:01 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dude, de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd was zat jij nog op de kleuterschool
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:01 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dude, de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd was zat jij nog op de kleuterschool
Er zijn mensen in dirkie zijn familie die dat niet leuk vinden wat je nu zegt.quote:
Weinig. Zeer weinig eigenlijk. Ik zou 't zelfs aanmoedigenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef Camplo het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis mee als een hele stad met dit mooie shirt loopt?
Alleen hun houden het bij woorden. Die zogenaamde daden blijven vooralsnog achterwegenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:00 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
dat doen jullie ook, dus jullie zijn ook arrogant![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Weinig. Zeer weinig eigenlijk. Ik zou 't zelfs aanmoedigen. Er is tenslotte uiteindelijk maar 1 club die er echt toe doet
.
fnerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef daaaaan het volgende:
Geopend door een Ajacied, dan is het toch niet leuk meer![]()
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:22 schreef Camplo het volgende:
Ben op de dag van AFCA-p$v (bekerfinale) nog in de mc donald's geweest in AFCA (burberry) vest.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een foto van?
Ajaxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:30 schreef Camplo het volgende:
Vervolg van klagen over dit mooie shirt:
[afbeelding]
Wat is er mis mee als een hele stad met dit mooie shirt loopt?
Vorige deel: Ajax-shirts overal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |