Goa'j met, brommers kiekn?quote:
Doar moej nie op reken ik heb pien in de hollequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goa'j met, brommers kiekn?
Pff, praat normaal johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skat, ie geet gewoon 'n keer met noar Pluskut, ku'j mie een bult lach'n doar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente#Plaatsen_in_Twentequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:49 schreef Kreator het volgende:
Tukkers komen uit Twente, niet uit Vriezenveen.
...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:10 schreef The_S het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Twente#Plaatsen_in_Twente
quote:
Nee, maar iemand die Hinke heet moet je serieus nemen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef KinkyHinky het volgende:
Waarom verklaar je jezelf niet gewoon onafhankelijk?
En mocht het zo zijn dat een van jullie buiten twente komt wonen dan jaag ik je persoonlijk die stad uit met dat kutaccent van je.
ik dacht dat nijmegenaren tolerante linkse mensen warenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef KinkyHinky het volgende:
En mocht het zo zijn dat een van jullie buiten twente komt wonen dan jaag ik je persoonlijk die stad uit met dat kutaccent van je.
...over kutaccenten gesproken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:31 schreef Fatality het volgende:
[..]
ik dacht dat nijmegenaren tolerante linkse mensen waren
Schaap... Twente is geen stadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef KinkyHinky het volgende:
Nee want grote bekken weet jij niets van....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:55 schreef KinkyHinky het volgende:
IK ben géén nijmegenaar.
Dat is zo niet nog erger dan twents, maar daar gaat dit topic niet over.
En rekkie leer eerst eens begrijpend lezen voor je hier een grote bek komt geven.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net even die Wiki over Twente gelezen en het maakt helemaal niet uit dat ik het door het Gronings hier een beetje verleerd ben. Het accent uit Vriezenveen schijnt namelijk nogal op het Gronings te lijken dus jullie merken het toch niet.![]()
En Hinkedinges: Ie mot nie zo nuilen want ie vond t bliekboar toch onmeunig leuk in Twente anders ging ie volgend joar nich weer om.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Hej noe wa sin om brommers met mie te kiekn?
Bin ie gek? Ie denk toch nie da'k biena 450 kilometer met de brommert kom?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou vooruut dan ma, moar dan moj wel hier op an komm'n met de brommer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |