ga maar snel terug naar de randstad, van die huillie's moeten we hier nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef KinkyHinky het volgende:
KANKERTUKKERS
Beter dan naar 't Wapen www.hetwapenvanvriezenveen.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:42 schreef tijntjethf het volgende:
Wtf heb je hier gedaan dan.. naar sixty geweest?
idd ...tukkersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef KinkyHinky het volgende:
KANKERTUKKERS
het twentse rosquote:
Wa heb ik nou geseet, prat eens normaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:02 schreef jovink het volgende:
Vjenne_kloet kiek dat bint de echten
mja as ow va en moe uut heldern komt bin ie zelf ok we n tukker d8 ik zo
gekke brabandersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:08 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Wa heb ik nou geseet, prat eens normaal![]()
Dus je moest eerst zoekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:12 schreef jovink het volgende:
[..]
gekke brabanders
http://www.google.nl/search?q=+%09Veldhoven&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official
Opflikker'n met joen gekanker.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:36 schreef KinkyHinky het volgende:
KANKERTUKKERS
oostblok!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:39 schreef The_S het volgende:
ik zeg altijd maar zo:
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren, en uit de resten, de mensen uit het westen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef IkWilbert het volgende:
Loat Goan!!!
Tukker weezn kump van binn'n oet, dat is nich geografisch bepoald.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:49 schreef Kreator het volgende:
Tukkers komen uit Twente, niet uit Vriezenveen.
is het niet goat ipv geetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skat, ie geet gewoon 'n keer met noar Pluskut, ku'j mie een bult lach'n doar!
Keerl hef geliekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volengs mie is dat plaatsgebond'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |