Goa ie met brommers kiek'n?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:12 schreef KinkyHinky het volgende:
Goed ik ben dus 2weken op vakantie geweest in vriezeveen.
Ik heb er echt een toptijd gehad en me prima vermaakt daar. Er was echter een minpunt: De plaatselijke bevolking. Niet te verstaan die mensen, gelukkig kwam ik er met handen en voeten werk wel vanaf. Maar naar mate de avond vorderde en ik meer dronk(ik moest wel wijn en cocktails drinken want ze hadden alleen grolsch) werd dit allemaal wat lastiger. Soms werden mijn gebaren compleet misvat
![]()
En waarom zou ik in godsnaam naar brommers willen kijken?
![]()
manx hej dat ma t giet vanzelf we weer ovver mag ik hopnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Kut met peer'n joh... Et miegt hier al de hele dag noe...
Je komt alleen een beetje frusti over. Wat is d'r aan de hand meid...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef KinkyHinky het volgende:
Nee dat wil ik helemaal niet met dit topic. Ik wil alleen zeggen dat er alleen stomme boerenpummels rondlopen in vriezeveen die niet eens normaal Nederlands kunnen. En dat je daar alleen dat ranzige grolsch kan drinken.
hahaha hardnbe(a)rg zul ie ow n stuk better vemaakn doar hak zo e dagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef KinkyHinky het volgende:
Lees de OP dan zie je wat er aan de hand is.
En vladimir: ik heb me prima vermaakt daar verder hoor. Volgend jaar naar Hardenberg![]()
ongeėvolueerd holbewonersaccentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:44 schreef jovink het volgende:
wacht ma toj mien brommer zeet want ik voer mien zundapp op (8)
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ongeėvolueerd holbewonersaccent![]()
Mot ie mie toch eens vertel'n waorum ik dat wel heb dan.... ik drinke gien grolschhhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:47 schreef KinkyHinky het volgende:
goedzo SWJ!!
Echt ik blijf van mening dat het door de grolsch komt. Die zorgt ervoor dat die kaak naar voren gaat staan en ze dat ongevenaarde kutaccent krijgen.
Daarom drink ik het dan ook nooit
wtff, echt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef KinkyHinky het volgende:
En vladimir: ik heb me prima vermaakt daar verder hoor. Volgend jaar naar Hardenberg![]()
Ik versta het ook niet, maar misschien komt dat wel door dat de letters geen geluid makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:53 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
wtff, echt?![]()
Overigens versta ik de helft van t gebrabbel in dit topic niet, daar scroll ik dan gewoon voorbij![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik versta het ook niet, maar misschien komt dat wel door dat de letters geen geluid maken
Dan had ze een topic geopend dat ze daar allemaal spaans pratenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:17 schreef jovink het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ts waarom ga je dan niet naar de costa del sol of weet ik waar. kun je toch ook verwachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |