Zeker weten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus ik ruik een fok clan ?
Hebben ze ook snipers ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef devv05 het volgende:
Of vanuit de trein!
Gelukkigquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
Er zitten snipers in de game ja.
Controller werkt niet, headset welquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Net m'n XBOX 360 + Saints Row pack besteld![]()
Maar toch nog wat vraagjes
Kan ik de gewone XBOX controlers en headset op de 360 gebruiken ?
En m'n live account werkt die ook gewoon op de 360 of moet me daarvoor weer opnieuw registreren ?
Je passport email invoeren en klaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Enchanter het volgende:
En m'n live account werkt die ook gewoon op de 360 of moet me daarvoor weer opnieuw registreren ?
+6 running gagquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Wessiej het volgende:
Clan support is wel vet ja, met zijn allen van Fok! in een bus, en van daaruit op iedereen knallen.
Neee, vanuit de metro.. dat is vet.. net als in het spel Mafia.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Wessiej het volgende:
Clan support is wel vet ja, met zijn allen van Fok! in een bus, en van daaruit op iedereen knallen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou MMaRsu, je had gelijk.
Demo was erg cool.. Ik ga um wel halen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Goed om te horen. Vreemd genoeg oogt de game nu ook mooier naarmate je verder komt bij mij.
Brillejood.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Goed om te horen. Vreemd genoeg oogt de game nu ook mooier naarmate je verder komt bij mij.
Wat lul jij nou weer Freddy, hij heeft geen bril en is ook geen jood.quote:
Dan niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer Freddy, hij heeft geen bril en is ook geen jood.
Doe niet zo lullig man!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
Dat vind ik niet kosjer van je, schemiel.
Mazzeltov he.![]()
Dat vind ik echt lullig van je, maja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je mag niet meer op MMaRsu's bar mitswa komen nou, you hear me!
Wow dan mis je de launch van Saints Rowquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef NX het volgende:
Jongs, ik vertrek over 2 uur richting Amsterdam en vanuit daar naar de gewelidg turkse riviera Alanya...
Last minute![]()
Ik ga dit topic missen, en vooral mijn precious x360!![]()
Tot over 26 dagen...
Internet café.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef NX het volgende:
Jongs, ik vertrek over 2 uur richting Amsterdam en vanuit daar naar de gewelidg turkse riviera Alanya...
Last minute![]()
Tot over 26 dagen...
26 Dagen Turkijequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef NX het volgende:
Last minute![]()
Tot over 26 dagen...
Zelfs als Griek vind ik dit niet grappig, mede omdat het niet waar is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
26 Dagen Turkije
Je woont zeker niet in de randstad? Waan je je er 365 dagen in het jaar!
Ik hou van generalisatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfs als Griek vind ik dit niet grappig, mede omdat het niet waar is.
De gemiddelde Turk of Marokkaan in eigen land is een stuk moderner als dat bergvolk wat hier voornamelijk zit.
Tssssquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gemiddelde Turk of Marokkaan in eigen land is een stuk moderner als dat bergvolk wat hier voornamelijk zit.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tssss![]()
Saints Row is vet.. moet alleen nog wel even beter leren richten![]()
mee eens voor de eerste keer kan ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb 2 onderdelen gedaan van de missies.. wilde niet teveel gaan spoileren voor mezelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:31 schreef Chocobo het volgende:
Demo gisteren voor het eerst uitgespeeld..... GPS gebeuren vind ik wel cool gedaan zodra je je marker zet. Het enige wat ik een beetje pittig vond was die achtervolging.... kan vaak niet goed zien waar die pimp nu heen rijdt. Mis een afslag en het is al bijna over.....
Physics blijven fantastisch..... en het schieten is ook cooler dan in GTA. Moest wel de gevoeligheid een stuk lager zetten in de options. Verder ziet het er wel naar uit dat ik dit spel ga halen.... ben erg benieuwd naar alles.... helemaal naar online play
Kan je niet gewoon uitstappen... slachten en chillend weg rijden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:04 schreef =HellFire= het volgende:
Gaat mij wel goed af gelukkig, want je zult het nog vaak moeten doen in de full versie van Saints Row.
So learn it well and it will save thine lives!
Serieus.... zet de gevoeligheid van X en Y as op 1/4 en het gaat een stuk beter.... echt snel draaien kan niet meer maar het is dan ook geen FPS dus niet echt nodig.... controle over alles gaat echt beterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb 2 onderdelen gedaan van de missies.. wilde niet teveel gaan spoileren voor mezelf.
Moet inderdaad ook de handling even aanpassen.. schoot nog te vaak mis
Schieten en rijden isoverigs niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |