Ook met trailer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik bedoel dus niet pick-ups, maar met trailer enzo he.
Ik zag in een trailer een graafmachinequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met andere voertuigen dan gewone auto's?
Zoals op de vorige pagina al aangegeven zag ik het niet op de Xbox 360 zelf, maar op m'n DU-meter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoe snel je download?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:02 schreef =HellFire= het volgende:
Beste mensen,
Net als die Mark Rein van Epic heb ook ik wat exclusiefs voor jullie wat Saints Row betreft. Het is weliswaar geen releasedate, maar ik denk dat de meeste mensen het wel interessant of op z'n minst leuk zullen vinden. Morgenvroeg zul je het online zien verschijnen op het gebruikelijke adres van de site waar ik werk.*
* Kijk, geen spam dit keer.
Nee idd,........ ik gebruik hem ook als stofzuigerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ga geen 360 kopen vooor een game
Okquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,........ ik gebruik hem ook als stofzuiger
Maar je moet toch ergens beginnen? Of wil je direct 5 gamesquote:
Geloof me, je zult blij zijn met de 360.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef number50 het volgende:
ik ben dus wel zo'n jojo die een console koopt als ie een game heel graag wilt... zucht... saints row
Zit ik net op gamer.nl te kijken zie ik gewoon dat de soundtrack bekend is gemaakt WOWquote:
Klassiek it isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zit ik net op gamer.nl te kijken zie ik gewoon dat de soundtrack bekend is gemaakt WOW![]()
zie http://www.gamer.nl/doc/33875
![]()
![]()
![]()
Well met credits I hope?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe vet. Heb het gelijk maar ff gepost op Saintsrow.com
Uiteraard linkje naar artikel, heb alleen hiphop gepostquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Well met credits I hope?Was nog een pokke werk om het uit de game te halen.
Idd geweldig om op die muziek lekker chaos te makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef =HellFire= het volgende:
Precies, datzelfde had ik ook. MMaRsu en ik konden alvast smakelijk lachen om Easy Listening.
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef pmponer het volgende:
ehmmm ik denk dat ik toch naar het rap channel zal luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |