Negers verkopen geen ijs. Die hebben alleen grote piemels.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gudverdulleme! Heb je verdorie zin in een ijsje, komt die vervelende ijsboer maar niet langsrijden met zn klingelende wagen. Shitvent! Het is vast een neger.
Negers zitten normaal ook niet achter de kassa, maar bij de Burger King wel. Het kan dus best.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Negers verkopen geen ijs. Die hebben alleen grote piemels.
Spreek voor jezelf. Laagdrempelige greppelsletten van vijftig jaar terug hoeven voor mij niet hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waarom niet? IJsjes zijn voor alle tijden. Net als laagdrempelige greppelsletten.
Net als geelbruingestipte achterdeurhoerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef WanEnOonlie het volgende:
Waarom niet? IJsjes zijn voor alle tijden. Net als laagdrempelige greppelsletten.
Dat is tegenwoordig ook niet meer wat het geweest is. Tegenwoordig zijn deze namelijk al op zestienjarige leeftijd helemaal uitgerekt. Ik zoek daarom liever rond de 13/14.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
Er zijn vast ook hele lekker vijftigjarige laadrempelige greppelsletten.
Overigens ging het er meer om dat je op alle leeftijden (8 - 80) moet kunnen genieten van laagdrempelige greppelsletten van 16.
Verdammt noch mall. Ik ben ontmaskerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Heet jij stiekem Jody Bernal?
Neppert. Jody praat helemaal geen Duits. Enkel LOI-Spaans.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:26 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Verdammt noch mall. Ik ben ontmaskerd.
Equila Jody Bernal, e esta dondas los chicas des anos 12-14!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:27 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Neppert. Jody praat helemaal geen Duits. Enkel LOI-Spaans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |