Of verkoop je gewoon scheermesjes. Anders telt het niet hoor.quote:
Within Temptation is zo 2004.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Wacht maar tot Within Temptation weer hip wordt!! dan gaan we allemaal aan de scheermes potverdikke!
blijf volgende keer gewoon uit mn fotoboekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef SvenM het volgende:
Ik denk dat deze discussie al vaak gevoerd is, maar ik wil toch even vragen aan die gasten, WAAROM WILLEN JULLIE ALTIJD ANDERS ZIJNDat slaat toch nergens op ffs.... Net ook weer in een of ander mode topic.. komt er zon kut hippie aan met de opmerking "alles wat iedereen draagt is dus mooi ofzo" lekker boeiend!
automutilatie is tof !quote:Of verkoop je gewoon scheermesjes. Anders telt het niet hoor.
mag ik jou dan n trein toewensen..?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef Robinho90 het volgende:
Offsprngr wens ik dan ook een scheermes toe!
Hoe staat het met je polsen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef daeri het volgende:
[..]
blijf volgende keer gewoon uit mn fotoboek
Bedoel je niet guts o gutsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef soppig het volgende:
[..]
automutilatie is tof !
ohhhh zie mijn detached zijn van de werkelijke ..
oohhhh zie mij zielig wegkwijnen in deze lege wereld ..
ooohhhh hoor mij wenen ende grienen over dat alles zo zinloos is ..
Laat ik dus maar in mezelf gaan snijden want dan voel ik wat.
En bloed is cool !
gut o gut
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
Topic nummer 92035723027512460235.
Zo'n modeltrein? Met gave spoorwissels, en een werkende stoomfluit?quote:
eh nee .. die pubertjes hebben toch de ballen niet om zo een scheermesje eens fatsoenlijk hard door te duwen. of ben ik nou weer neit aardig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |