dat was ook mijn insteek om de wereld kundig te maken van mijn fysieke gesteldheid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:46 schreef Vinno het volgende:
Ik snap de drang van mensen niet om de gesteldheid van hun darmstelsel online met andere mensen te delen.
Maar aan de andere kant ben ik wel blij met dit soort tijdverdrijf, om zo de werkdag sneller door te komen
bij goed lezen had men kunnen zien dat de gang darm (waarin we poep genereren) niet in route 2 wordt bereikt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef staticdata het volgende:
lekker stront uitkotsen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef BoukeF het volgende:
[..]
bij goed lezen had men kunnen zien dat de gang darm (waarin we poep genereren) niet in route 2 wordt bereikt.
Eigen schuld sukkel, als je diarree hebt moet je er geen kurk in stoppen, zoiets moet vrij stromen. Je hebt niet voor niets diarree. Een etterende wond ga je toch ook niet dichtplakken met tape?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef BoukeF het volgende:
De TT zegt het al,
een week lang goed volgehouden,
dan de ochtend van vliegen merk ik dat ik verdacht vaak naar de wc moet en dat de gebruikelijke mooie harde drol niet geproduceerd wordt.![]()
danmaar mooie capsules naar binnen werken zodat de boel wat dicht gaat zitten.![]()
helaas ook last van bijwerkingen![]()
opgezette buik inclusief krampen![]()
t ging zo goed.
*Vage herinnering aan een Southpark aflevering*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef NielZjuh het volgende:
dus je hebt eigenlijk gepoept uit je mond?
ochtend van vliegen houdt in vliegen terug naar huis,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:22 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Eigen schuld sukkel, als je diarree hebt moet je er geen kurk in stoppen, zoiets moet vrij stromen. Je hebt niet voor niets diarree. Een etterende wond ga je toch ook niet dichtplakken met tape?
Niet echt te krijgen waar ik nu zit,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Koewam het volgende:
Zorgen dat je weer een poeppropje krijgt. Witbrood dus.
Ja/Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:56 schreef staticdata het volgende:
je zit in het buitenland alleen maar te fokken?
Kneus!! De stoelgang is één van de mooiste dingen in het leven!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef Darkmind het volgende:
Dus eigenlijk is de reden dat je ons je stoelgangperikelen meedeeld. Dat je je verveeld?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |