haha
14 Backstreet Boys - Everybody
26 Spice Girls - Wannabe
Je zal het maar moeten aankondigen:
"En dan nu op nummer 14 van de lijst van de allerbeste nummers die ooit gemaakt zijn: De Backstreet Boys met hun briljante plaat "Everybody"...
Of:
"En dan nu: Na op nummer 63 the Police met Every breath you take te hebben gehoord kunnen jullie nu luisteren naar het geniale origineel van Puff Daddy die het absoluut verdient om 20 plaatsen hoger te staan"
En uiteraard heeft TMF alle nummers uit de lijst gehaald waar ze geen clip van hebben...
quote:Ik denk ook niet dat er TMF-kijkers zijn die hebben gestemd op een plaat waar geen clip van is.
Op woensdag 26 december 2001 14:12 schreef Vamos het volgende:
En uiteraard heeft TMF alle nummers uit de lijst gehaald waar ze geen clip van hebben...
quote:Triest. Diep en diep triest
Op woensdag 26 december 2001 14:12 schreef Vamos het volgende:"En dan nu: Na op nummer 63 the Police met Every breath you take te hebben gehoord kunnen jullie nu luisteren naar het geniale origineel van Puff Daddy die het absoluut verdient om 20 plaatsen hoger te staan"
[Dit bericht is gewijzigd door Yinyang op 26-12-2001 14:34]
quote:Dan neem ik terug wat ik net zei.
Op woensdag 26 december 2001 14:20 schreef Mulder het volgende:
2 jaar geleden draaiden ze "Stairway to heaven" niet omdat ze daar geen clip van hadden
Hij stond toen op nummer 11
En helaas geen stairway to heaven... dan had TMF toch de eer gehad om nog 1 jaren 60 plaatje te huisvesten
quote:Idd, echt dieptriest, wat zijn dit voor mensen die deze lijst hebben samengesteld, zijn ze allemaal jonger dan 14? Ze hebben duidelijk geen respect meer voor oudere muziek. Dit blijkt wel uit de covers die hoger staan dan het origineel.
Op woensdag 26 december 2001 14:37 schreef Vamos het volgende:
Effe telle.... nou toch nog zeker 3 platen uit de 70s
(en als je A-ha meetelt 4; volgens mij kwam die oorspronkelijk uit '79)En helaas geen stairway to heaven... dan had TMF toch de eer gehad om nog 1 jaren 60 plaatje te huisvesten
quote:Take On Me van A-ha komt oorspronkelijk uit 1985......verdomme, dat waren nog eens tijden!!!
Op woensdag 26 december 2001 14:37 schreef Vamos het volgende:(en als je A-ha meetelt 4; volgens mij kwam die oorspronkelijk uit '79)
quote:Op zich valt het nog wel mee. Er zitten nog redelijk wat goede 80s tussen. Dat zegt toch wel wat over de 80s aangezien de meeste TMF fans opgegroeid zijn in de 90s!
Op woensdag 26 december 2001 14:39 schreef Mulder het volgende:[..]
Idd, echt dieptriest, wat zijn dit voor mensen die deze lijst hebben samengesteld, zijn ze allemaal jonger dan 14? Ze hebben duidelijk geen respect meer voor oudere muziek. Dit blijkt wel uit de covers die hoger staan dan het origineel.
Stel je eigen muziek smaak toch niet superieur aan die van anderen..
quote:Niet de Eeuwige 100, maar toch: Jezus Christus hebben ze Fools Gold niet!!!
Op woensdag 26 december 2001 14:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk ook niet dat er TMF-kijkers zijn die hebben gestemd op een plaat waar geen clip van is.
Maar idd een beetje trieste lijst. Jodie bernal ... die zou niet eens in de top 2000 moeten voorkomen .
Je kan zeggen smaaken verschillen maar mensen als jodie bernal, spice girls of anouk. Kunnen toch echt niet tippen aan meatloof, queen, bon jovi of michael jackson.
quote:Anouk en de Spice Girls kunnen ontzettend tippen aan Bon Jovi wat mij betreft.
Op woensdag 26 december 2001 15:12 schreef red-dragon het volgende:
Je kan zeggen smaaken verschillen maar mensen als jodie bernal, spice girls of anouk. Kunnen toch echt niet tippen aan meatloof, queen, bon jovi of michael jackson.
quote:Joh, waar maak JIJ je druk om? Dit topic was meer als humor bedoeld. Tuurlijk verschillen smaken. Ik hou zelf absoluut niet van November Rain. Maar ik kan niet ontkennen dat het op zich zelf gewoon een goed nummer is, muzikaal goed in elkaar enzo gezongen door een band die zelf hun muziek schrijft, met een stem die vrij uniek is (ook al vind ik hem verschrikkelijk). Dit in tegenstelling tot Everybody
Op woensdag 26 december 2001 15:03 schreef Frenkie het volgende:
Voor de opener van dit topic..
Waar te fuck maak je je druk om, niet iedereen heeft dezelfde smaak als je.. en het is best een aardig lijstje..Stel je eigen muziek smaak toch niet superieur aan die van anderen..
Aan de andere kant: "Everybody" is alweer een paar jaar oud. Waarschijnlijk heeft het nummer toch iets speciaals om nog steeds in de lijst te staan. Wat meer waarschijnlijk is, is dat de Backstreet boys fan club zich heeft georganiseerd
quote:Anouk heeft zeker wel een paar nummer gemaakt die blijvertjes zijn..
Queen - Bohemian rhapsody .Blijft gewoon het beste nummer ever.Maar idd een beetje trieste lijst. Jodie bernal ... die zou niet eens in de top 2000 moeten voorkomen
.
quote:Anouk heeft toch echt wel goede platen gemaakt! En Bon Jovi heeft weliswaar goede nummers geschreven; ik vind 'm de laatste jaren wat in herhaling vallen. Maar ja, toch petje af voor iemand die al 16 jaar ofzo hits scoort.
quote:Konden ze t niet draaien met t ballet van Penny de Jager in beeld?
Op woensdag 26 december 2001 14:20 schreef Mulder het volgende:
2 jaar geleden draaiden ze "Stairway to heaven" niet omdat ze daar geen clip van hadden
Hij stond toen op nummer 11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |