slaveloos +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef slaveloos het volgende:
wild rover
dat viel me ook op..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef vanKampen het volgende:
Macondo,
Ik zie dat we uit dezelfde film quoten in onze voetnoot
en als ik jullie voetnoten zie, moet ik altijd denken aan hot shots, wanneer Charlie Sheen een andere acteur tegenkomt op een boot meen ik, en dan roept, loved you in wallstreetquote:
helaas, het gaat om een echte hardrockband, gestart door die rapper, en hij kwam ook in de problemen vanwege die cdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef vanKampen het volgende:
Tupac Shakur - Digital Underground
verkrachting
dan haak ik afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:20 schreef slaveloos het volgende:
[..]
helaas, het gaat om een echte hardrockband, gestart door die rapper, en hij kwam ook in de problemen vanwege die cd
ook cypress hill is geen echte rockband. Het is een ouderwetse rockband met gitaar, bas en drumsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef AntonDingeman het volgende:
Rapper: ????
Band: Cypress Hill
Probleem: ????
schiet je dus toch iets mee op...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef AntonDingeman het volgende:
ik weet het echt niet .... ik kan wel gewoon de weinige rappers opnoemen die ik ken, maar daar schiet ik niet veel mee op
Ice T?
nee, het probleem was met een van de liedjes op de cd, tevens de titel van die cdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef AntonDingeman het volgende:
En de band? Geen idee. Hij kwam in de problemen omdat hij ging vechten?
Nee. Dat is niet de verbeterde ranglijst.quote:
Plagiaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nee, het probleem was met een van de liedjes op de cd, tevens de titel van die cd
Kijk in de eerste postings van dit topic, daar legt die persoon uit dat-ie wel heeft geteld maar is vergeten deel 100 te schrijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet de verbeterde ranglijst.
Merk op dat iemand in deel 101 "Punten na 99" boven de ranglijst van na deel 100 heeft staan. Dat is diegene vergeten aan te passen.
Die van mij klopt wel. Je hebt geen 92 punten.
warm, geen racisme, meer een daad van burgelijke ongehoorzaamheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
rascistische tekst?
Dit topic telt volgend topic pas mee...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef vanKampen het volgende:
volgens mij heb ik 6 punten!
dit topic ook nog een puntje gehaald!
Ja precies. Er is dus wél geteld. Nembrionic heeft 100 al geteld, maar "na 99" er boven laten staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk in de eerste postings van dit topic, daar legt die persoon uit dat-ie wel heeft geteld maar is vergeten deel 100 te schrijven.
Ik heb de ranglijst "na 99" aangehouden die in deel 100 stond en daar de punten van 101 en 102 bij opgeteld. Dan kom ik voor jou op 90 punten.quote:Bovendien (enkel kijkende naar mijn punten) Kan ik nooit slechts 1 punt gehaald hebben als ik er in 101 al 3 heb gehad...
je bent wel heeeeeel erg warm, maar het is nog ironischer, gezien de carriere van deze manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef vosje505 het volgende:
bedreigen van publieke mensen (bijv president) met de dood?
In 101 (ranglijst tot "99") stond ik op 89 punten. Toen kwamen er 2 punten van het dubbelepuntentopic bij en later nog eentje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja precies. Er is dus wél geteld. Nembrionic heeft 100 al geteld, maar "na 99" er boven laten staan.
[..]
Ik heb de ranglijst "na 99" aangehouden die in deel 100 stond en daar de punten van 101 en 102 bij opgeteld. Dan kom ik voor jou op 90 punten.
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
oproep om politie-agenten te doden?
dat was NWA met ice cube, de eerste stapjes in de muziekwereld van dr drequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fuck the police
Was dat Public Enemy?
Sorry, ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In 101 (ranglijst tot "99") stond ik op 89 punten. Toen kwamen er 2 punten van het dubbelepuntentopic bij en later nog eentje.
de poetische bandnaam was bodycount, of is dat nog steeds eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef AntonDingeman het volgende:
en hoe heette de band?
Ach ja... IJsblokje, IJsthee... Same differencequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat was NWA met ice cube, de eerste stapjes in de muziekwereld van dr dre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |