prachtig verhaal dit!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
Eigenlijk SS-officier maar "Gestapo-figuur" reken ik ook wel goed, aangezien de SS de baas was over de Gestapo.
edit: oh, hij zegt al wat ik horen wil
Mazure: "Mijne heren, ik geloof niet dat een SS-uniform mijn held goed zou staan"
Yay!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
Eigenlijk SS-officier maar "Gestapo-figuur" reken ik ook wel goed, aangezien de SS de baas was over de Gestapo.
edit: oh, hij zegt al wat ik horen wil
Mazure: "Mijne heren, ik geloof niet dat een SS-uniform mijn held goed zou staan"
Ik ook niet. Ik ken Dick Bos van een Nova-uitzending, waarin ze dit verhaal vertelden. Hier meer info over Dick Bos: www.dickbos.comquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Geweldig verhaal inderdaad. Nooit een van die strips gelezen - zijn ze de moeite waard?
ff vraag verzinnen
ze zijn mij een beetje teveel van het soort "pak aan schobbejak" een beetje te gedateerd. Wel aardig getekend, maar de verhalen vond ik vrij sufquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Geweldig verhaal inderdaad. Nooit een van die strips gelezen - zijn ze de moeite waard?
ff vraag verzinnen
Ik ook dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken Dick Bos van een Nova-uitzending, waarin ze dit verhaal vertelden.
En dndiek maakt het afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef dndiek het volgende:
Francois?
Anton Dingeman +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Nance
Lucille Werner
Francois Boulangé
Robbert ten Brink
sorry, maar niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef AntonDingeman het volgende:
ale
ken ik ook alleen maar door een nummer van The Dubliners, johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb gespiekt. Ik had het nooit kunnen gokken.
edit: goed zo Asmo
Het feit dat je t via de Dubliners kent, is al reden genoeg voor een puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
ken ik ook alleen maar door een nummer van The Dubliners, joh
edit: maar porter is gewoon een soort ale, dus ik zie niet waarom ale fout was...
Asmodian +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef Asmodian het volgende:
Dan bedoel je vast Porter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |