quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik heb dit gevonden![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=6155495805590520265
haha... wel gaaf dingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik heb dit gevonden![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=6155495805590520265
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef TheArowana het volgende:
das toch die Korg Chaos (Kaos?) Pad? Totaal maf dat hij daar nog zo'n goeie controlle mee houdt!
Breezahs zijn allergisch voor goede muziek en ze willen niet hun vaste kijkers kwijtraken door (goede) muziek te draaien. Die tijd is voorbij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:38 schreef parselmouth het volgende:
Weer een bewijs dat MTV een ongelofelijke kutzender geworden is. Overdag zenden ze niks anders uit dan waardeloze Amerikaanse programma's die geen hoer met muziek te maken hebben + 'reports' die 12.000 keer herhaald worden en 's nachts gaan ze godverdomme een keer muziek uitzenden.
Gemist dus, moest om 4.45 op
zoek eens op dimeadozen.orgquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:38 schreef parselmouth het volgende:
Weer een bewijs dat MTV een ongelofelijke kutzender geworden is. Overdag zenden ze niks anders uit dan waardeloze Amerikaanse programma's die geen hoer met muziek te maken hebben + 'reports' die 12.000 keer herhaald worden en 's nachts gaan ze godverdomme een keer muziek uitzenden.
Gemist dus, moest om 4.45 op
Niet iedereen heeft Dime.quote:
klopt ja, jammer dat dat nog niet werkt met invitesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Dime.
Je kunt je niet eens meer aanmelden volgens mij.
jupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef da_micha_man het volgende:
Is dit hier een dvd van uitgebracht? (ivm torrents enzo)
Er zijn twee officiele Muse dvd's Hullabaloo en Absolution Tour. Aangezien je Hullabaloo al hebt is er weinig keuzequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:41 schreef crackhead het volgende:
Aangezien hier een hoop Muse-fans zitten: ik wil wel een concert op DVD kopen maar welke is dan echt goed? Dat optreden op Hullabaloo heb ik wel, echt super.
Ow, dat is niet echt veel. En die van Hullabaloo is dat Zenith concert he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef soul114 het volgende:
[..]
Er zijn twee officiele Muse dvd's Hullabaloo en Absolution Tour. Aangezien je Hullabaloo al hebt is er weinig keuze
Op Absolution Tour staat het Glastonbury 2004 optreden, maar dan zonder Citizen Erased & Stockholm Syndrome.. BBC heeft deze nummers wel uitgezonden.
jup, er zijn ook nog 'bootleg' dvd's te vindenhoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt veel. En die van Hullabaloo is dat Zenith concert he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |