Hoi Nathan!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's vrij lastig. t Schijnt wel iets te verbeteren, maar dan nog schiet het niet heel erg op. Het is vaak een kwestie van geluk, viavia, veel geld, of alle drie...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee, het is echt moeilijk om in Utrecht wat te krijgen. Je moet sowieso al minstens 4 jaar ingeschreven staan om überhaupt in aanmerking te komen voor woonruimte![]()
Aldus www.woningnet.nlquote:Voor huurwoningen in de Regio Utrecht:
Bij flatwoningen geldt een gemiddelde wachttijd van drie jaar of langer. Voor beneden-, boven- en eengezinswoningen geldt een gemiddelde wachttijd van zeven jaar of langer.
Of heb jij gewoon zo'n huisbaas die geen geld als huur wwil maar sexquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:35 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer goed getroffen met mijn kamerIk had geluk
Rotterdam en Utrecht zijn favoriet. Al sta ik in Rotterdam al dik 2 jaar ingeschreven..quote:
3 à 4 jaar voor de goedkopere huurwoningen. Maar ik reageer al op duurdere huizen om sneller iets te hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:48 schreef NathaN het volgende:
Ik vind Utrecht dan weer leuker. Maar da's persoonlijk. Wat is de gemiddelde wachttijd in R'dam, eigenlijk?
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of heb jij gewoon zo'n huisbaas die geen geld als huur wwil maar sex
Dan snap ik niet dat je sex met hem zou willen ipv huur.quote:
Betaal relatief weinig huurquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je sex met hem zou willen ipv huur.
Tijd voor een nieuwe, sexier huisbaas, dus.
Niet doen! Denk aan spareribs!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:58 schreef Rood_schaap het volgende:
Betaal relatief weinig huurDus sex met hem is gelukkig niet nodig
Alleen de gedachte al
Oh heb toch zo'n fout shirt gekocht voor morgenquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef wonderer het volgende:
http://www.superdickery.com/seduction/1.html
Ik heb er gewoon schijt aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:15 schreef NathaN het volgende:
Maar niet diep genoeg om het niet aan te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |