Ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik er vannacht al om 3 uur in lag..
Ik ga nu dus ook even "ontbijten"
Hmm, ik ga lekker nog van een week vakantie genietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ik ookEn dan half zeven er weer uit
Ben best wel gaar
![]()
![]()
Florinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef NathaN het volgende:
Die waren altijd vaste prik bij Florin, toen ik daar nog geregeld at.Ben er al tijden niet meer geweest, eigenlijk.
Vast in Utrecht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Florin.... Beetje saaie boel daar
Yup. Daar heeft ooit nog een deel van een [HOMO]meet plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef Vlarp het volgende:
Vast in Utrecht?
Da's omdat ik er niet meer kom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Rood_schaap het volgende:
Florin.... Beetje saaie boel daar
Dat was in de tijd dat ik meetings nog verachttequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup. Daar heeft ooit nog een deel van een [HOMO]meet plaatsgevonden...
Geen idee of je erbij was. Ik was er ook niet bij, maar woonde er toen nog vlak naast.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Dat was in de tijd dat ik meetings nog verachtte
Ik had er laatst nog een borrelquote:
Ik vind de verbouwing van Chueca erg tegenvallen. Beetje geverfd, meer niet. Maar goed, je kan ook niks anders met dat pand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik had er laatst nog een borrelZo saai
Vind de Chueca veel interessanter
Het ziet er niet uit binnen, maar t is wel gezellig daarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind de verbouwing van Chueca erg tegenvallen. Beetje geverfd, meer niet. Maar goed, je kan ook niks anders met dat pand.
Chueca is alleen interessant als je interessant gezelschap of uitzicht hebt.
Nee, het is echt moeilijk om in Utrecht wat te krijgen. Je moet sowieso al minstens 4 jaar ingeschreven staan om überhaupt in aanmerking te komen voor woonruimtequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Vlarp het volgende:
Utrecht is leuk
Zijn er makkelijk huisjes / appartementjes te vinden?
Da's vrij lastig. t Schijnt wel iets te verbeteren, maar dan nog schiet het niet heel erg op. Het is vaak een kwestie van geluk, viavia, veel geld, of alle drie...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:32 schreef Vlarp het volgende:
Utrecht is leuk
Zijn er makkelijk huisjes / appartementjes te vinden?
Ik heb het in een keer goed getroffen met mijn kamerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's vrij lastig. t Schijnt wel iets te verbeteren, maar dan nog schiet het niet heel erg op. Het is vaak een kwestie van geluk, viavia, veel geld, of alle drie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |