Terwijl iedereen toch weet dat uitgeschoven laden van archiefkasten veel lekkerder liggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
Ja hoi
Dus Ang3l heeft sex gehad op de WC's op z'n werk?
Da's alleen iets minder discreet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Terwijl iedereen toch weet dat uitgeschoven laden van archiefkasten veel lekkerder liggen..
Hangt er vanaf waar de archiefkasten staan. Als ik in de archiefzolder moet zijn, dan loop ik altijd expres luid stampend de trap op, zodat collega's de tijd hebben op hun broek op te hijsen.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar de archiefkasten staan. Als ik in de archiefzolder moet zijn, dan loop ik altijd expres luid stampend de trap op, zodat collega's de tijd hebben op hun broek op te hijsen..
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef Vlarp het volgende:
Ja hoi
Dus Ang3l heeft sex gehad op de WC's op z'n werk?
Want? Heb ik vast gemist. Lag ik misschien te slapen. Ik vond er nl bar weig aan eigenlijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed opletten als ie in de deuropening van het vliegtuig staat
De enige scene voor zover ik heb kunnen zien waar zijn bobbel niet weg is geeditquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want? Heb ik vast gemist. Lag ik misschien te slapen. Ik vond er nl bar weig aan eigenlijk![]()
ben jij dit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik ga een gay.nl maken:
www.gay.nl/BB![]()
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen, allemaal aanwezig op de gaypride vanmiddag heren?
Dat is niet mijn bedoeling, nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef purmernoord het volgende:
Ook goeiemorgen, allemaal aanwezig op de gaypride vanmiddag heren?
Nog twee uurtjes werken... en dan:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iedereen veel plezier met deze zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |