Dolle pret.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie, ik ga een gay.nl maken:
www.gay.nl/BB![]()
Volgens mij is de politiek correcte term tegenwoordig: getintquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dolle pret.Wil je dan de eerste gekleurde persoon in mijn vriendenlijstje zijn?
Ach!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Volgens mij is de politiek correcte term tegenwoordig: getint![]()
Ik had ook last van dat soort correctheid om maar niet te kwetsen. Sinds ik leef in een land waar een neger een neger is en een Nl-er een arrogante zak, weet ik dat dat soort correctheid enorme onzin is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij weet niet beter. Hij heeft toch ook geen tintpotloden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:10 schreef BB_Koning het volgende:
Zolang je niet op Bush stemt, vind ik het prima. Of op Balkenende. Of Wilders. Of Verdonk. Of... damn... Dat wordt nog best lastig...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:59 schreef wonderer het volgende:
Aw, Boris Dittrich stopt! Op wie moet ik nou stemmen 22 november?
Daaromquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang je niet op Bush stemt, vind ik het prima. Of op Balkenende. Of Wilders. Of Verdonk. Of... damn... Dat wordt nog best lastig...
Correctquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah.. dus als ik een roodharig persoon in een knalroze shirt zie lopen moet jij het zijn..
Des te meer lekkers voor onsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen lekker niet
Een echte vent houdt voet bij stukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gezien het stelletje ongeregeld wat ik morgen kan gaan aantreffen denk ik dat ik toch maar even een kijkje ga nemen.![]()
Jij...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Dank je, Vlarp.
O god.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gezien het stelletje ongeregeld wat ik morgen kan gaan aantreffen denk ik dat ik toch maar even een kijkje ga nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |