Maar dat kan dus alles zijn, de vraag is welk stuk vlees er voor geschikt is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
maar tegenwoordig heb je bij de AH ook wel bakken met bami/nasi vlees liggen
geen idee welk vlees t ook is, staat op verpakking: bami/nasi vleesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar dat kan dus alles zijn, de vraag is welk stuk vlees er voor geschikt is.
*Mee eens is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef SHE het volgende:
doe eens een receptje van die visnasi?
Eh, da's verder niks bijzonders hoor, maar ipv kip flikker er ik dan garnalen en krab(sticks) in, of wat er anders in de aanbieding is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef SHE het volgende:
doe eens een receptje van die visnasi?
En hoe lang bak je die krabsticks dan nog?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, da's verder niks bijzonders hoor, maar ipv kip flikker er ik dan garnalen en krab(sticks) in, of wat er anders in de aanbieding is.
Als je de moeite neemt om zelf kip te marineren dan ga je dat niet verkloten met een poedertje van Honig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
Ik maak het ook liever met zelf gemarineerde kipfilet dan met dat afval varkensvlees dat ze verkopen als bami/nasi-vlees.
Dat bestaat al zeker twintig jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
maar tegenwoordig heb je bij de AH ook wel bakken met bami/nasi vlees liggen
Indonesië is nog niet zo heel erg lang islamitisch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:03 schreef reclamedoos het volgende:
Nasi/bami komt uit van oorsprong islamitsche landen. Waarom zou je er dan varken in stoppen?
Doet me een beetje aan paella denkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, da's verder niks bijzonders hoor, maar ipv kip flikker er ik dan garnalen en krab(sticks) in, of wat er anders in de aanbieding is.
maar dan wel heel andere kruiden, dus heel andere smaak!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:14 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan paella denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |