Dus jij dacht dat in een blikje ook maar 25cl zat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:16 schreef weasel85 het volgende:
flikker op josti
Er is iets mis met je paint denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de mensen die denken: ik snap deze verhaal niet ?
Hier een paint ter verduidelijking
[afbeelding]
Wie is die meid in je avater??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:07 schreef El_Bartos het volgende:
En toen de paus zo van: "Whehehe, ik heb hem toch gekocht"
!!!
Niet :/ das 50 punt.quote:
Ga ook bij de C1000 werken dan maak je dit soort onzin ook mee !!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
Voor de mensen die denken: ik snap deze verhaal niet ?
Hier een paint ter verduidelijking
[afbeelding]
Dit soort pauperklanten tref je bij de AH niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga ook bij de C1000 werken dan maak je dit soort onzin ook mee !!
Ik maak anders nooit zoiets meequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
bakkersmoppen op je weblogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Jah zoeen gek !!! maar dan niet zoeen dikke als die, en hij had em gewoon over zijn gezicht geen sikje zeg maarquote:
De naam van mijn piemel = Fallus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
Waarom krijg je een stijve van een Belg met ringbaardje?
Je kreeg gewoon een stijve van die belg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De naam van mijn piemel = Fallus.
Daarom schrijf ik het ook met Hoofdletters !!!
Hij was in slappe toestand toen de man mij toesprak.
Dat dus dan weer welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kreeg gewoon een stijve van die belg.
Vuilak.
Ik vroeg het eerstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:03 schreef veldmuis het volgende:
Waarom krijg je een stijve van een Belg met ringbaardje?
ik kom binnenkort wel een keer langs, kijken hoe jij daar aan het werk bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooi woord vind ik dat. Voortaan noem ik bananen, bananers.quote:
Doe eens voor, stuk tuig?quote:
pratende kutquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:03 schreef TheYoung1 het volgende:
een ringbaard wordt toch ook wel een horizontale kut genoemd!?
www.maikuuulfansite.com natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:01 schreef TheGame101 het volgende:
waar kan ik die Maikuuul fan site vinden?
Ja, dat van die pratende kut was ook al een paar posts boven die van jou gezegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef dennisreijbroek het volgende:
zo'n ringbaardje heet in brabant een pratend kutje
C1000 Brusselse Poort Maastricht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
OMG ik moet ook maar eens naar de c1000Welke werk je Maikuuul en wanneer?
Jij hebt geen vrienden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ey Riesj wtf gek ? hoe konden der nou 4 matties bij me zijn terwijl ik altijd alleen naar huis ga? :/
Over het algemeen ga ik altijd alleen naar huis vanuit het werk.quote:
Ringbaard = pratende kut!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:51 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[afbeelding]
bron: Wikipedia
![]()
Volgens de mannen van wiki, moet je de ringbaard nier verwarren met een kabouterbaard. Maikuul, ben je er dus absoluut zeker van dat het een ringbaard betrof en geen kabouterbaard?
Dat zijn geen tijden voor een blankequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
C1000 Brusselse Poort Maastricht.
Ik werk op: donderdagavond 5-9
En zaterdag de ganse dag van 7-4 ( met 1 uur pauze tussen 12 en 1 )
Soms moet ik 9-6 op zaterdag maar dat is deze week niet het geval
Ey Riesj wtf gek ? hoe konden der nou 4 matties bij me zijn terwijl ik altijd alleen naar huis ga? :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |