Je bent gewoon jaloers. En Homo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Slarioux het volgende:
Waarom aanbid je zo'n klapmongool? Ik bedoel, van alle rolmodellen is Braun toch wel de laatste. Niet knap, niet slim, niet assertief, niet populair, geen humor, geen rellen. Slecht een hoop kuttopics met goedkope humor.
Oh en "je bent gewoon jaloers"? Forget it
Wannabe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:14 schreef razzberry het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. En Homo.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Slarioux het volgende:
Waarom aanbid je zo'n klapmongool? Ik bedoel, van alle rolmodellen is Braun toch wel de laatste. Niet knap, niet slim, niet assertief, niet populair, geen humor, geen rellen. Slecht een hoop kuttopics met goedkope humor.
shhhhhtttquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:15 schreef PsyCha het volgende:
Het was anders BrauN met hoofdletter n
niet populairquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef Slarioux het volgende:
Mag ik een vinger in je gaatje stoppen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Het gaat er hier niet om dat ik mijn brabantse vrind adoreer, het is meer een diss voor alle gay BrauN wannabees.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:17 schreef Allure_ het volgende:
het is meer een diss voor gay BrauN .
Users op fok die er toe doen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nope. Niet onder users die er toe doen op FOK! althans.
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef razzberry het volgende:
[..]
[offtopic] yvonne, heb je al over mijn vraag nagedacht. [/offtopic]
Absoluut.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef plumbum het volgende:
[..]
Users op fok die er toe doen?bestaan die?
Weet je wat we doen Sla, jij tikt van alles en ik doe alleen thumbs upquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jezus, je bent ook al zo'n rasmongool.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef tonks het volgende:
Dit topic doet me denken aan een situatie die ik net op World of Warcraft had.
Als jij mijn shaggies draait.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat we doen Sla, jij tikt van alles en ik doe alleen thumbs up
Ben al voor je bezig!quote:
Leuk dat je Jezus ook verwenst.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jezus, je bent ook al zo'n rasmongool.
Kijk, nu kan ik je wel doodwensen, want dat is de reactie die je verwacht. Me ff op de kast krijgen. Jammer genoeg wek je ongeveer evenveel ergernis op als, laten we zeggen, een plas water die precies op een plek ligt waar je toch niet loopt. Je weet wel, in de verte en dan zo'n spiegeling.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij eens even de strings van je dochter uitwassen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef tonks het volgende:
Dit topic doet me denken aan een situatie die ik net op World of Warcraft had.
Ben dr nog geen tegengekomen, dan.quote:
geestig. ik vind hem juist wel leuk en intelligent overkomen. ok er zit wat rommel tussen, maar over het algemeen...quote:
Omg, ik ben zo uitgeluld.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef razzberry het volgende:
[..]
Leuk dat je Jezus ook verwenst.
Hoezo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij eens even de strings van je dochter uitwassen.
Je reageert erop, dat zegt al voldoende.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik je wel doodwensen, want dat is de reactie die je verwacht. Me ff op de kast krijgen. Jammer genoeg wek je ongeveer evenveel ergernis op als, laten we zeggen, een plas water die precies op een plek ligt waar je toch niet loopt. Je weet wel, in de verte en dan zo'n spiegeling.
Waar bemoei jij je mee, bijdehante nerd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik je wel doodwensen, want dat is de reactie die je verwacht. Me ff op de kast krijgen. Jammer genoeg wek je ongeveer evenveel ergernis op als, laten we zeggen, een plas water die precies op een plek ligt waar je toch niet loopt. Je weet wel, in de verte en dan zo'n spiegeling.
Hehe..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef Wesfrdam het volgende:
braun was toch niet die gast met dat kleine piemeltje uit ze broek op 1 van die foto's in puber fototopic![]()
Dat was ik, schat.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:32 schreef Wesfrdam het volgende:
braun was toch niet die gast met dat kleine piemeltje uit ze broek op 1 van die foto's in puber fototopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |