Morgen even langs de opticien...succesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef Homdeck het volgende:
Als ik autorijd heb ik een bril op, omdat de oogjes wat minder worden. Ik wou net even tanken, dus ik zet de auto bij de pomp en doe mijn bril af. Deze leg ik dus op de stoel neer![]()
Je raad het dus al, ik ga na het afrekenen met mijn vadsige reet op mijn bril zitten.
Nu is het ene pootje krom en ik kan het niet terugbuigen. Ik durf ook niet harder te duwen, want ik ben bang dat ie breekt![]()
Tot zover mijn relaas.
ik ben een sukkelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
wat ben je dan?
ik kom de avond zonder bril wel door, ik ga niet meer rijden. Ga morgen idd wel even naar de opticien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het pootje breekt plak je het toch eventjes met tape vast.
Dat lijkt me nog altijd beter dan slechtziend de avond doorkomen.![]()
En morgen ,wat SeaOfLove zegt,dus naar de opticien gaan.
Wel uitkijken in het verkeer he.![]()
Nee, je bent dan ditquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef Homdeck het volgende:
ik ben een sukkel
misschien kan de opticien hem nog rechtbuigen met een speciaal apparaatje of zo, weet ik het. Als ie breekt moet ik een nieuw montuur kopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat maakt het uit als een kapotte bril breekt?
niks afgebroken ?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ging laatst ook op "m'n" bril zitten, die lag op de toiletpot...
En die was toen ook helemaal krom enzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ging laatst ook op "m'n" bril zitten, die lag op de toiletpot...
omdat ik hem alleen met autorijden en ondertiteling/teletekst lezen op hebquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
Gepwnd wie unne n00b he gek, maar uhm wiezoe koop je geen lenzers ?
Ga je mond spoelen puber.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef Agorias het volgende:
brillenpauper!
Ja hehe. Heb jij wel eens een rechte WC-bril gezien? Whehehehequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En die was toen ook helemaal krom enzo?
Geld maakt niet gelukkig, zie je welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Keiichi het volgende:
Bij mij valt een pootje er vanaf zonder dat ik iets doeen dat van een bril van tegen de 500 pleuro's
![]()
Dat zeg je verkeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, zie je wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |