abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40455687
Me kat is een paar dagen geleden gebeten door een of andere tering hond die hier in onze tuin liep .
Afyn beestje dus naar de dierenarts, ze dachten dat ie wel weer na 1 dag terug kon maar nog steeds kan ie niet lopen & plassen.

Nu is het zo dat een vriend ook een jonge hond heeft & die kut hond van hem elke keer in onze tuin komt als ie los is gaat ie bosjes in etc etc vonden we al niet leuk.

En volgens de dieren arts kunnen de kosten hoog oplopen (circa 1300 euro), Vertel ik dat tegen die maat van die hond waarvan ik dus denk dat die tering hond het heeft gedaan.

Zegt die maat 'Ja dan maar afschieten he?'
Waarom ik antwoorde of ik zijn vuile gore vieze vuige hoere moeder eens zal afschieten. En ik maar moest rustig doen van hem het was een 'Grapje'

Grappig hoor als ik mijn kat moet laten inslapen ivm de hoge kosten die ik zelf niet kan betalen dan mishandel ik elke hond die hier voorbij loopt of hier in de tuin komt.
Gabbertjuhhhhh
pi_40455792
WAT EEN HOLMAAT.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:11:49 #3
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_40455818
schop die hond kapot dan

zeg je gewoon dat die gekild is door je kat
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_40455893
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef type_29 het volgende:
schop die hond kapot dan

pi_40456058
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef dr-phil het volgende:
Me kat is een paar dagen geleden gebeten door een of andere tering hond die hier in onze tuin liep .
Afyn beestje dus naar de dierenarts, ze dachten dat ie wel weer na 1 dag terug kon maar nog steeds kan ie niet lopen & plassen.

Nu is het zo dat een vriend ook een jonge hond heeft & die kut hond van hem elke keer in onze tuin komt als ie los is gaat ie bosjes in etc etc vonden we al niet leuk.

En volgens de dieren arts kunnen de kosten hoog oplopen (circa 1300 euro), Vertel ik dat tegen die maat van die hond waarvan ik dus denk dat die tering hond het heeft gedaan.

Waarom ik antwoorde of ik zijn vuile gore vieze vuige hoere moeder eens zal afschieten. En ik maar moest rustig doen van hem het was een 'Grapje'

Grappig hoor als ik mijn kat moet laten inslapen ivm de hoge kosten die ik zelf niet kan betalen dan mishandel ik elke hond die hier voorbij loopt of hier in de tuin komt.
Met alle respect, ik zou het ook gedaan hebben voor mijn huisdieren.. maar vind je 1300 euro voor een kat niet een beetje te veel? mmmm, gewoon op die geleider van die hond verhalen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:21:12 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_40456104
kuthond
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_40456117
Wat heb je voor paupertuin, als er zomaar vreemde honden (en dus ook mensen/inbrekers) in kunnen komen?
pi_40456196
Katten zijn pas smerige beesten. Gaan bij iedereen de tuin in en schijten alles onder.

Honden
I love 180 km/h
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:24:13 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40456199
ik vind dat er een algeheel hondenverbod mag worden ingevoerd. Alleen blinden en hulpbehoevenden moeten nog zo'n beest mogen hebben. De rest mag naar de vleesverwerkende industrie
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40456249
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind dat er een algeheel hondenverbod mag worden ingevoerd. Alleen blinden en hulpbehoevenden moeten nog zo'n beest mogen hebben. De rest mag naar de vleesverwerkende industrie
Zoek een leven
I love 180 km/h
pi_40456270
*mooi*
*stil*

Katten .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:27:25 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_40456301
Het is 'enfin'.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_40456633
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat heb je voor paupertuin, als er zomaar vreemde honden (en dus ook mensen/inbrekers) in kunnen komen?
jouw huis is hermetisch afgesloten van de buitenwereld?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:42:08 #14
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40456665
Dood met die hond

[ Bericht 17% gewijzigd door Takkembah op 03-08-2006 17:42:45 (kut) ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:42:16 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_40456667
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:40 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Hek met torens.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_40456688
quote:

[..]

Is het raar als een hond niet in je tuin kan?
I love 180 km/h
pi_40456694
Lijkt me een simpele zaak. Honkbalknuppel kopen bij de Perry en eigenaar + hond naar de tiefus slaan. En je kat laten repareren. Vieze gore klotebeesten,die honden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:45:46 #18
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40456752
Sloop die hond gek.
It's about being boss, not being the boss...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:45:49 #19
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_40456754
Maar je weet dus niet of het de hond van je vriend was, want iedere hond kan blijkbaar jouw tuin in. Ik kan best begrijpen dat die vriend niet zomaar jouw kosten gaat vergoeden. Uiteraard rechtvaardigd het zijn reactie niet, maar zolang jij niet weet wiens hond jouw kat heeft gebeten zul je zelf voor die kosten op moeten draaien. Als je kat de tuin uit was gekomen (wat vast kan gezien dat er een hond in kan) en was aangereden, was het ook zo geweest. Jij kiest er zelf voor om de kat buiten te laten in een situatie die blijkbaar niet veilig is. Het is jouw tuin, als je je kat veilig buiten wil laten had je een omheining kunnen maken. Je had ook een verzekering kunnen nemen voor dit soort kosten, dan was je maar een klein bedrag per maand kwijt geweest. Erg triest als die kat nu niet geholpen zou worden.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_40456757
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:43 schreef PumpingsoaB het volgende:

[..]

Is het raar als een hond niet in je tuin kan?
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef Gluckskafer het volgende:
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40456804
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef PumpingsoaB het volgende:
Katten zijn pas smerige beesten. Gaan bij iedereen de tuin in en schijten alles onder.

Honden
Ja, honden zijn te gek schijten de gehele stoep onder, en begraven het niet eens. Ze hijgen alsof ze een geil wijf zien en zijn lelijk en ze stinken en, en, en...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:48:18 #22
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40456813
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef dafjedaf het volgende:
-blaat-
Moraalridder
Alexa en Seth zijn lief
pi_40456814
quote:
Maar je weet dus niet of het de hond van je vriend was, want iedere hond kan blijkbaar jouw tuin in. Ik kan best begrijpen dat die vriend niet zomaar jouw kosten gaat vergoeden. Uiteraard rechtvaardigd het zijn reactie niet, maar zolang jij niet weet wiens hond jouw kat heeft gebeten zul je zelf voor die kosten op moeten draaien. Als je kat de tuin uit was gekomen (wat vast kan gezien dat er een hond in kan) en was aangereden, was het ook zo geweest. Jij kiest er zelf voor om de kat buiten te laten in een situatie die blijkbaar niet veilig is. Het is jouw tuin, als je je kat veilig buiten wil laten had je een omheining kunnen maken. Je had ook een verzekering kunnen nemen voor dit soort kosten, dan was je maar een klein bedrag per maand kwijt geweest. Erg triest als die kat nu niet geholpen zou worden.
Ik ben ergens van mening dat honden, die nooit echt te vertrouwen zijn maar wel buitenproportioneel veel schade aan kunnen richten, nooit ende te nimmer het recht moeten hebben om los te lopen openbaar c.q andermans terrein.
pi_40456836
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Ja, honden zijn te gek schijten de gehele stoep onder, en begraven het niet eens. Ze hijgen alsof ze een geil wijf zien en zijn lelijk en ze stinken en, en, en...
Mensen die honden elegantere schepsels vinden dan katten hebben idd een steekje los. Maar eigenaren lijken ook vaak op hun hond he. En je hebt maar weinig honden die er acceptabel uitzien
pi_40456866
quote:
Heb in totaal 3 katten waarvan ik weet dat de ene die nu is gebeten nooit never de tuin uit komt, Aangezien ie altijd een beetje bang is geweest voor andere mensen blijft ie dus binnen op ons terrein.
Wat betreft de 2 andere katten die gaan altijd in het bos zitten achter ons..

Opzich wel gelijk ik dat we hem hadden ook moeten verzekeren maar omdat we er zeker van waren dat deze kat never nooit verder ging dan de bosjes bij de oprit hebben we dus daar niet aan gedacht + en om nou die andere 2 te verzekeren kost waarschijnlijk meer geld.

Hond is gewoon in onze tuin gekomen en heeft die kat in de bosjes gepakt want hij heeft 1 vast plekkie waar ie altijd zit als we hem bijv achterna rennen of er is een hond van vrienden
Gabbertjuhhhhh
pi_40456906
Als ik me niet vergis is staat het de eigenaar van die hond helemaal niet vrij om hem zonder toezicht los te laten lopen, bij wet.
pi_40457221
quote:
pauper.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:07:21 #28
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40457253
quote:

[..]

Het gaat hier om een tuin.
En nee, mijn tuin kan niet zomaar door een willekeurige straathond betreden worden.
Ook niet door mensen trouwens.
Dus ik vraag me af wat TS voor een tuin heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gluckskafer op 03-08-2006 18:17:37 ]
pi_40457276
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef type_29 het volgende:
schop die hond kapot dan

En dan denken dat ze geloven dat jij je schoenen aan die kat geleend had?
pi_40457280
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_40457320
Ah, de natuur werkt dus nog. Nee, heel kut voor je maarja zo werkt het he, en anders je hek helemaal afsluiten of je kat uitlaten (aan een lijntje)
pi_40457548
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:06 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

pauper.
Geboortedatum: 1987-11-08

frappant toch dat lui die zelf net van de middelbare school komen al jan en alleman pauper noemen

hou daar toch eens mee op mannetje.
pi_40457691
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:19 schreef riley het volgende:

[..]

frappant toch dat lui die zelf net van de middelbare school komen al jan en alleman pauper noemen

ben al langer dan een jaar van de havo af heur!!111

en ik vind het inderdaad een pauper als hij allemaal honden gaat mishandelen alleen maar omdat zn kat gewond is en hij niet zeker weet welke hond het gedaan heeft. jij niet? ik snap niet wat leeftijd daar verder mee te maken heeft.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:26:38 #34
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40457748
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:19 schreef riley het volgende:

[..]

Gaaf is dat he? ik moet daar ook altijd om lachen
pi_40457813
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:26 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Gaaf is dat he? ik moet daar ook altijd om lachen
lekker makkelijk is dat he, over posts heenlezen en je eigen profiel en fotoboek leeg laten zodat niemand iets over jou kan zeggen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:32:00 #36
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40457891
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:24 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

en ik vind het inderdaad een pauper als hij allemaal honden gaat mishandelen alleen maar omdat zn kat gewond is en hij niet zeker weet welke hond het gedaan heeft. jij niet? ik snap niet wat leeftijd daar verder mee te maken heeft.
Heeft niets met pauper te maken, maar toch
Alexa en Seth zijn lief
pi_40457925
quote:

[..]

dat woord heeft daar helemaal niets mee te maken, dus zeg dat dan gewoon op een duidelijke en correcte manier

is dit ook overbodig.
pi_40457971
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Heeft niets met pauper te maken, maar toch
het is echter wel gedrag dat vooral bij paupers voorkomt, bovendien kan hij de reparatie van zn beest niet betalen dus je zou kunnen concluderen dat hij arm is. (niet dat ik wel het geld heb).
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:34:49 #39
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_40457976
quote:
Sprak de echte dierenliefhebber
pi_40458013
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

het is echter wel gedrag dat vooral bij paupers voorkomt, bovendien kan hij de reparatie van zn beest niet betalen dus je zou kunnen concluderen dat hij arm is. (niet dat ik wel het geld heb).
whole lotta blablablabla

het is niet erg om t een keer mis te hebben hoor
maar met dit soort shit bombardeer je je wel tot anti-intellectueel van het topic
pi_40458046
vies goor klote beest!!!!!
pi_40458088
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef riley het volgende:

[..]

whole lotta blablablabla

het is niet erg om t een keer mis te hebben hoor
maar met dit soort shit bombardeer je je wel tot anti-intellectueel van het topic
leg het me dan maar uit waarom ik het mis heb, dat ik mezelf tot anti-intellectueel van het topic bombardeer zal me weinig zorgen baren.
pi_40458105
misschien is de betekenis van woorden niet kennen iets dat wel vaker bij paupers voorkomt?

(altijd 2 stappen vooruit denken he)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:41:34 #44
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40458167
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:39 schreef riley het volgende:
misschien is de betekenis van woorden niet kennen iets dat wel vaker bij paupers voorkomt?
Alexa en Seth zijn lief
pi_40458194
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme

....... dus precies zoals ik het bedoelde.
pi_40458216
ja, precies zoals je t bedoelde

geef nou maar op voordat je jezelf nog meer te kijk zet
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:43:46 #47
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40458222
quote:

[..]

als hij allemaal honden gaat mishandelen alleen maar omdat zn kat gewond is en hij niet zeker weet welke hond het gedaan heeft.
Alexa en Seth zijn lief
pi_40458239
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:43 schreef riley het volgende:
ja, precies zoals je t bedoelde

geef nou maar op voordat je jezelf nog meer te kijk zet
ik hou wel van de aandacht.

ik heb je nog steeds niet zien uitleggen wat er fout aan is? niet om de hete brei heen dansen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:45:27 #49
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40458264
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:28 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

lekker makkelijk is dat he, over posts heenlezen en je eigen profiel en fotoboek leeg laten zodat niemand iets over jou kan zeggen.
zeg, we hebben niet met mekaar in de klas gezeten he

Maar goed, in rijke Aziatische culturen heb je delicatesse-slagers die honden heel zorgvuldig kunnen bereiden tot prachtig wit vlees. Het schijnt nog heerlijk te smaken ook en het helpt het zwerfhondenpeil op een acceptabel niveau te houden. Zouden ze hier ook eens moeten overwegen, dan hebben we geen bio-industrie meer nodig.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:48:20 #50
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40458342
bij onze chinees hebben ze ook gewoon hond
Alexa en Seth zijn lief
pi_40458368
schade verhalen op de eigenaar van de hond. Het is een gebrek in opvoeding van de hond, en als die hond dan niet goed opgevoed is mag hij natuurlijk nooit loslopen
Hajeto!
pi_40458962
Goed even terug on-topic.

In sommige gemeenten heb je een aanlijn-gebod, wat erop neerkomt dat het niet toegestaan is een hond uit te laten die niet aangelijnd is. Los daarvan is het zo dat de eigenaar van een hond aansprakelijk is voor alle schade die die hond veroorzaakt (dus ook als er geen aanlijngebod is). Maar zolang jij niet aannemelijk kunt maken dat die specifieke hond de dader is, heb je daar allemaal weinig aan.

Verder moet je niet boos zijn op de hond, maar op de eigenaar van de hond. Wij hebben ook zoiets meegemaakt, kat zat op tuintje wat voor appartementencomplex ligt (prive terrein dus), hond bijt kat, wij hebben een hoop kosten om kat op te lappen. Uiteindelijk hebben we die kosten wel teruggekregen via de aansprakelijkheidsverzekering van de eigenaar van de hond in kwestie.

Je kunt je zelf ook verzekeren voor dit soort schades, maar zo'n verzekering kijkt over het algemeen naar de 'dagwaarde' van het dier. Dat klinkt heel belachelijk (is het ook), maar het komt erop neer dat je weinig krijgt als je geen stamboom oid hebt. Dus geen verzekering nemen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:12:43 #53
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_40458987
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Met alle respect, ik zou het ook gedaan hebben voor mijn huisdieren.. maar vind je 1300 euro voor een kat niet een beetje te veel? mmmm, gewoon op die geleider van die hond verhalen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:14:06 #54
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40459015
tetanus prik al opgehaald ?
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_40460899
Hond en eigenaar aangeven en dan verhalen op hun WA. Klaar!!!!!
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_40461554
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef dr-phil het volgende:

Zielig voor je kat, het is mijn kat ook weleens gebeurt, en de wond is toen heel erg gaan etteren. Gelukkig is hij er weer bovenop gekomen. Ik heb overigens ook een hond, die ik nauwlettend in de gaten houdt dat hij geen overlast veroorzaakt voor anderen. Wij hebben een dierenverzekering afgesloten, waarmee je dit soort kosten kunt opvangen, want het de dierenarts is erg duur. De verzekeringspremie valt wel mee, de folder ligt meestal in de wachtkamer van de dierenarts/
pi_40462834
je kan toch ook zo'n leuk rolstoel dingetje voor je kat maken

Maar ik vind het wel lullig voor het beestje...
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_40465438
wat een lultopic dit Honden zijn lief Katten ook.
pi_40470833
Da's echt lomp van die hond, honden die niet te vertrouwen zijn zouden niet los moeten lopen. Wat als 't een klein kind was geweest ipv een kat, zouden al die mensen die nu zo makkelijk doen 't dan ook nog okay vinden?
pi_40470856
Gelijk heb je. Als één van onze katten in onze tuin (ze mogen er niet uit) gebeten zou worden door een loslopende kuthond hier in de buurt, dan schop ik die hond naar de tering. Mag het wel zijn baasje zijn die hem loslaat lopen, maar die hond hoeft in onze tuin niet te doen alsof het zijn territorium is.

Baasje hoek ik later wel neer
JOHNNY HEITINGA
pi_40473760
Als die hond die kat van jou al zo easy te pakken nam,dan is die kat heus niet het enige wat hij gebeten heeft..
Moet er niet aan denken dat zo kuthond onze kat bijt...
Maar hier lopen de honden gelukkig wel aangelijnt..maar toch !!
Salsa Española
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:18:00 #62
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_40474320
quote:

Zo spreek je toch niet over iemands moeder en je moet hem dankbaar zijn dat hij je geen kopstoot heeft bezorgd na zo'n belediging, dan kon je net als je kat niet lopen én plassen.
En je moet maar rustig aan doen, want zo is de natuur nou eenmaal van die beesten.
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:22:06 #63
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40474445
Kut voor je zeg
Heb zelf ook 3 katten die los lopen in mn tuin.. en de hond van de buren.. zo'n kutlassie .. steeds maar blaffen en tegen de schutting op springen.
Vandaag of morgen glipt ie er ook door... als ie 1 van mn katten pakt dan schop ik die hond ook echt.. echt kapot.
Beter laat je je kat inslapen inderdaad.. dat zijn geen kosten meer die je ff ophoest lijkt me...
  FOK!fotograaf vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:30:51 #64
13368 NiGeLaToR
pi_40474705
Claim het op de hondeneigenaar z'n WA verzekering...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:32:14 #65
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_40474760
oh heb jij laatst zo'n hond achter je auto laten slingeren..Heb je een auto met een Pools kenteken?

Honden en Katten moeten DOOD..

Parkieten roeleren
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')