abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40455687
Me kat is een paar dagen geleden gebeten door een of andere tering hond die hier in onze tuin liep .
Afyn beestje dus naar de dierenarts, ze dachten dat ie wel weer na 1 dag terug kon maar nog steeds kan ie niet lopen & plassen.

Nu is het zo dat een vriend ook een jonge hond heeft & die kut hond van hem elke keer in onze tuin komt als ie los is gaat ie bosjes in etc etc vonden we al niet leuk.

En volgens de dieren arts kunnen de kosten hoog oplopen (circa 1300 euro), Vertel ik dat tegen die maat van die hond waarvan ik dus denk dat die tering hond het heeft gedaan.

Zegt die maat 'Ja dan maar afschieten he?'
Waarom ik antwoorde of ik zijn vuile gore vieze vuige hoere moeder eens zal afschieten. En ik maar moest rustig doen van hem het was een 'Grapje'

Grappig hoor als ik mijn kat moet laten inslapen ivm de hoge kosten die ik zelf niet kan betalen dan mishandel ik elke hond die hier voorbij loopt of hier in de tuin komt.
Gabbertjuhhhhh
pi_40455792
WAT EEN HOLMAAT.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:11:49 #3
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_40455818
schop die hond kapot dan

zeg je gewoon dat die gekild is door je kat
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_40455893
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef type_29 het volgende:
schop die hond kapot dan

zeg je gewoon dat die gekild is door je kat
pi_40456058
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef dr-phil het volgende:
Me kat is een paar dagen geleden gebeten door een of andere tering hond die hier in onze tuin liep .
Afyn beestje dus naar de dierenarts, ze dachten dat ie wel weer na 1 dag terug kon maar nog steeds kan ie niet lopen & plassen.

Nu is het zo dat een vriend ook een jonge hond heeft & die kut hond van hem elke keer in onze tuin komt als ie los is gaat ie bosjes in etc etc vonden we al niet leuk.

En volgens de dieren arts kunnen de kosten hoog oplopen (circa 1300 euro), Vertel ik dat tegen die maat van die hond waarvan ik dus denk dat die tering hond het heeft gedaan.

Zegt die maat 'Ja dan maar afschieten he?'
Waarom ik antwoorde of ik zijn vuile gore vieze vuige hoere moeder eens zal afschieten. En ik maar moest rustig doen van hem het was een 'Grapje'

Grappig hoor als ik mijn kat moet laten inslapen ivm de hoge kosten die ik zelf niet kan betalen dan mishandel ik elke hond die hier voorbij loopt of hier in de tuin komt.
Met alle respect, ik zou het ook gedaan hebben voor mijn huisdieren.. maar vind je 1300 euro voor een kat niet een beetje te veel? mmmm, gewoon op die geleider van die hond verhalen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:21:12 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_40456104
kuthond
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_40456117
Wat heb je voor paupertuin, als er zomaar vreemde honden (en dus ook mensen/inbrekers) in kunnen komen?
pi_40456196
Katten zijn pas smerige beesten. Gaan bij iedereen de tuin in en schijten alles onder.

Honden
I love 180 km/h
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:24:13 #9
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40456199
ik vind dat er een algeheel hondenverbod mag worden ingevoerd. Alleen blinden en hulpbehoevenden moeten nog zo'n beest mogen hebben. De rest mag naar de vleesverwerkende industrie
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_40456249
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Harry_Sack het volgende:
ik vind dat er een algeheel hondenverbod mag worden ingevoerd. Alleen blinden en hulpbehoevenden moeten nog zo'n beest mogen hebben. De rest mag naar de vleesverwerkende industrie
Zoek een leven
I love 180 km/h
pi_40456270
*mooi*
*stil*

Katten .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:27:25 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_40456301
Het is 'enfin'.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_40456633
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat heb je voor paupertuin, als er zomaar vreemde honden (en dus ook mensen/inbrekers) in kunnen komen?
jouw huis is hermetisch afgesloten van de buitenwereld?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:42:08 #14
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40456665
Dood met die hond

[ Bericht 17% gewijzigd door Takkembah op 03-08-2006 17:42:45 (kut) ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:42:16 #15
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_40456667
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:40 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Hek met torens.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_40456688
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:40 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Is het raar als een hond niet in je tuin kan?
I love 180 km/h
pi_40456694
Lijkt me een simpele zaak. Honkbalknuppel kopen bij de Perry en eigenaar + hond naar de tiefus slaan. En je kat laten repareren. Vieze gore klotebeesten,die honden.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:45:46 #18
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40456752
Sloop die hond gek.
It's about being boss, not being the boss...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:45:49 #19
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_40456754
Maar je weet dus niet of het de hond van je vriend was, want iedere hond kan blijkbaar jouw tuin in. Ik kan best begrijpen dat die vriend niet zomaar jouw kosten gaat vergoeden. Uiteraard rechtvaardigd het zijn reactie niet, maar zolang jij niet weet wiens hond jouw kat heeft gebeten zul je zelf voor die kosten op moeten draaien. Als je kat de tuin uit was gekomen (wat vast kan gezien dat er een hond in kan) en was aangereden, was het ook zo geweest. Jij kiest er zelf voor om de kat buiten te laten in een situatie die blijkbaar niet veilig is. Het is jouw tuin, als je je kat veilig buiten wil laten had je een omheining kunnen maken. Je had ook een verzekering kunnen nemen voor dit soort kosten, dan was je maar een klein bedrag per maand kwijt geweest. Erg triest als die kat nu niet geholpen zou worden.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_40456757
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:43 schreef PumpingsoaB het volgende:

[..]

Is het raar als een hond niet in je tuin kan?
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef Gluckskafer het volgende:
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40456804
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef PumpingsoaB het volgende:
Katten zijn pas smerige beesten. Gaan bij iedereen de tuin in en schijten alles onder.

Honden
Ja, honden zijn te gek schijten de gehele stoep onder, en begraven het niet eens. Ze hijgen alsof ze een geil wijf zien en zijn lelijk en ze stinken en, en, en...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:48:18 #22
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_40456813
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef dafjedaf het volgende:
-blaat-
Moraalridder
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_40456814
quote:
Maar je weet dus niet of het de hond van je vriend was, want iedere hond kan blijkbaar jouw tuin in. Ik kan best begrijpen dat die vriend niet zomaar jouw kosten gaat vergoeden. Uiteraard rechtvaardigd het zijn reactie niet, maar zolang jij niet weet wiens hond jouw kat heeft gebeten zul je zelf voor die kosten op moeten draaien. Als je kat de tuin uit was gekomen (wat vast kan gezien dat er een hond in kan) en was aangereden, was het ook zo geweest. Jij kiest er zelf voor om de kat buiten te laten in een situatie die blijkbaar niet veilig is. Het is jouw tuin, als je je kat veilig buiten wil laten had je een omheining kunnen maken. Je had ook een verzekering kunnen nemen voor dit soort kosten, dan was je maar een klein bedrag per maand kwijt geweest. Erg triest als die kat nu niet geholpen zou worden.
Ik ben ergens van mening dat honden, die nooit echt te vertrouwen zijn maar wel buitenproportioneel veel schade aan kunnen richten, nooit ende te nimmer het recht moeten hebben om los te lopen openbaar c.q andermans terrein.
pi_40456836
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Ja, honden zijn te gek schijten de gehele stoep onder, en begraven het niet eens. Ze hijgen alsof ze een geil wijf zien en zijn lelijk en ze stinken en, en, en...
Mensen die honden elegantere schepsels vinden dan katten hebben idd een steekje los. Maar eigenaren lijken ook vaak op hun hond he. En je hebt maar weinig honden die er acceptabel uitzien
pi_40456866
quote:
Heb in totaal 3 katten waarvan ik weet dat de ene die nu is gebeten nooit never de tuin uit komt, Aangezien ie altijd een beetje bang is geweest voor andere mensen blijft ie dus binnen op ons terrein.
Wat betreft de 2 andere katten die gaan altijd in het bos zitten achter ons..

Opzich wel gelijk ik dat we hem hadden ook moeten verzekeren maar omdat we er zeker van waren dat deze kat never nooit verder ging dan de bosjes bij de oprit hebben we dus daar niet aan gedacht + en om nou die andere 2 te verzekeren kost waarschijnlijk meer geld.

Hond is gewoon in onze tuin gekomen en heeft die kat in de bosjes gepakt want hij heeft 1 vast plekkie waar ie altijd zit als we hem bijv achterna rennen of er is een hond van vrienden
Gabbertjuhhhhh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')