Jazekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Sterf!! Voor alle mensen die aan het zeuren waren dat het zo warm was.
Hebben jullie nu je zin!![]()
Ik ook en toch de hele dag zonder jas. Boeie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:19 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik vind dit weer echt GEWELDIG!!!!![]()
Keiharde regen, dikke windstoten, vette onweer en fatsoenlijke temperaturen!![]()
![]()
Morgen wil ik even een droge dag, maar dan mag het wel weer gaan plenzen hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik wil die 35 graden weer terug!![]()
ja, heeerlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Dikke tornado's waren inderdaad beter geweest:quote:
Ja, helemaal!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Bliksems!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, helemaal!
En nou opdonderen. Whahaha, ik zei 'donderen'![]()
![]()
.
Zeikstraal. Het is bijna 3 weken lang 30 graden geweest. Nou regent het een dagje en is het weer huilen.quote:
IJzingwekkend, niet?quote:
Ja leuk. 3 weken leuk weer, en de rest van het jaar klote weerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeikstraal. Het is bijna 3 weken lang 30 graden geweest. Nou regent het een dagje en is het weer huilen.
Met dit weer kan ik 's nachts tenminste slapen, en overdag een beetje normaal werken. Niks mis mee.
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Verhuis maar naar het midden-oosten dan, kan je ook nog een keer een burka aan doen is het dubbelop zo warmquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee niet juist! Lekker warm weer kloteregen
Gokje...... Zwijndrechtquote:
Die username: Cyclinggirlquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee niet juist! Lekker warm weer kloteregen
Ja, of ze zitten er gruwelijk naast net als vorig jaar oktoberquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef Noud_ het volgende:
Ach, het KNMI heeft nogal snel de neiging om de noodtoestand af te roepen. Komt er sneeuw aan: 'Blijf vooral binnen, ga niet de weg op, levensgevaarlijk!', en vervolgens valt er misschien 2cm sneeuw. Nu weer, een beetje regen, gelijk noodweer.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeikstraal. Het is bijna 3 weken lang 30 graden geweest. Nou regent het een dagje en is het weer huilen.
Met dit weer kan ik 's nachts tenminste slapen, en overdag een beetje normaal werken. Niks mis mee.
Grappig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:30 schreef Alxander het volgende:
Is het weer koud doet de
[afbeelding]
het niet![]()
Och, die paar druppeltjes...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef CyclingGirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |