volgens mij alleen gamma studie'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Alles wat niet beta is zo'n beetje, behalve geneeskunde natuurlijk
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
volgens mij alleen gamma studie's
ja en dan bij het Corpsquote:
voor een beetje alfa sudie heb je toch echt EM nodigquote:
Ik gok dat die kans heel erg klein is gezien waar ik woonquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Misschien kunnen jullie maar beter respect voor me hebben. Misschien zitten jullie of jullie kinderen later tegenover mij in de rechtzaal.
Misschien dat je dan aan mijn oordeel ontsnapt, maar niet aan het allerlaatste oordeel...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:16 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik gok dat die kans heel erg klein is gezien waar ik woon![]()
Die kans lijkt me geringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Misschien kunnen jullie maar beter respect voor me hebben. Misschien zitten jullie of jullie kinderen later tegenover mij in de rechtzaal.
God staat aan jouw kant in deze ofzo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien dat je dan aan mijn oordeel ontsnapt, maar niet aan het allerlaatste oordeel...
Yeab baby! Spank me!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Misschien dat je dan aan mijn oordeel ontsnapt, maar niet aan het allerlaatste oordeel...
Pappa noemt mij altijd ,,één van god's meesterwerkjes"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
God staat aan jouw kant in deze ofzo?![]()
Oke, vanaf nu zal ik je aanbiddenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pappa noemt mij altijd ,,één van god's meesterwerkjes"
Dan heeft die ook een hoge pet op van zichzelf!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als: "Kom een even lekker bij papa op schoot zitten, dan mag je met de joystick spelen!"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je moeder heeft met god geneukt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kortom, hij distantieert zich van kindliefquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:21 schreef ArendBarend het volgende:
Onbevlekte ontvangenis natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |