Nou wil ik natuurlijk wel die vraag weten.quote:Een tijd geleden vroeg een maat van me iets aan een meisje waarbij hij het woord 'kanker' in de mond nam.
'zeg meisje, laat eens die lekkere kankertietjes zien'quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou wil ik natuurlijk wel die vraag weten.
Natuurlijk is dat wel anders. Wanneer heb jij voor het laatst van iemand gehoord die van christendom is overleden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daar kan ik dus echt slecht tegen.
Een tijd geleden vroeg een maat van me iets aan een meisje waarbij hij het woord 'kanker' in de mond nam. Dus dat wicht trippen en slaan, zo van: "de moeder van m'n vriendin heeft net kanker, dus spot er niet mee godverdomme!"
Dus hij tripte: "zeg jij dan geen godverdomme mijn ouders zijn christelijk!"
"Nee dat is heel anders."
Hypocriete mensen
Kanker![]()
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel anders.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De topictitel is een pleonasme (witte sneeuw, groen gras, enz)
Jezus was de eerste...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:24 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel anders. Wanneer heb jij voor het laatst van iemand gehoord die van christendom is overleden?
Oke, dan is het iig duidelijk dat jij geen uitzondering op de regel bent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja, het zou pure hypocrisie zijn om dat te ontkennen![]()
Tja ik heb er zelf een hekel aan en probeer het zoveel mogelijk tegen te gaan en te onderdrukken, maar het is in principe net zoiets als egoïsme, ieder mens heeft er een hekel aan en toch heeft ieder mens het in zich.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Oke, dan is het iig duidelijk dat jij geen uitzondering op de regel bent.![]()
Precies.... en de mensen die het hardst roepen dat ze zo eerlijk, principieel en onbaatzuchtig zijn, die moet je juist in de gaten houden, want dat zijn namelijk vaak de meest hypocriete mensen die er rondlopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja ik heb er zelf een hekel aan en probeer het zoveel mogelijk tegen te gaan en te onderdrukken, maar het is in principe net zoiets als egoïsme, ieder mens heeft er een hekel aan en toch heeft ieder mens het in zich.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |