Ach ik klik ook nog steedsquote:
vind je het raar? met zoveel ijzer in je tong?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat je beter niet je tong tegen deze briljante uitvinding aan kan houden terwijl je op het knopje drukt. Ten eerste vanwege een nare pijnscheut die daarna overgaat in een verbrand gevoel in het topje van je tong, ten tweede omdat de smaak van verbrandde vliegenvleugeltjes niet bepaald smaakt als een culinaire hoogstandje.
Wees gewaarschuwd..
![]()
.. * checkt fotoboek* neuh, volgens mij niet, en anders moeten die visagisten wonderen kunnen verrichtenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
ben jij ook een nasty teen slut?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
.. * checkt fotoboek* neuh, volgens mij niet, en anders moeten die visagisten wonderen kunnen verrichten![]()
Kan alsnogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef ikJur het volgende:
had je beter je polsen open kunnen snijden of nie?
Hoe laf om iemand op zn uiterlijk te beoordelen en van zichzelf geeneens een foto durft te plaatsen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef TrenTs het volgende:
Ach meid, je moet maar zo denken: in jouw geval kan het niet erger worden.
Zegt iemand die nog niet eens een fotoboek heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef sieb het volgende:
[..]
Hoe laf om iemand op zn uiterlijk te beoordelen en van zichzelf geeneens een foto durft te plaatsen.
Ik beoordeel ook niemand op zijn uiterlijk. Behalve jou dan, en ik zou mn hond nog geeneens op je afsturen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zegt iemand die nog niet eens een fotoboek heeft
Maar wel iemand erop afrekenen dat ze geen foto's in hun fobo hebben staanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:06 schreef sieb het volgende:
[..]
Ik beoordeel ook niemand op zijn uiterlijk. Behalve jou dan, en ik zou mn hond nog geeneens op je afsturen.
Wat heb je aan een fotoboek als je maar een klein fotootje laat zien. Laat eens een duidelijkere zien, kunnen we je puisten ook nog bekijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Maar wel iemand erop afrekenen dat ze geen foto's in hun fobo hebben staan
Op basis van jou vorige uitspraken, kan ik niks lovends over jou mensenkennis zeggen
En het is jouW vorige uitspraken en jouW mensenkennisquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Maar wel iemand erop afrekenen dat ze geen foto's in hun fobo hebben staan
Op basis van jou vorige uitspraken, kan ik niks lovends over jou mensenkennis zeggen
Heb je dat gebrek aan gevoel voor humor van je vader ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:10 schreef sieb het volgende:
[..]
Wat heb je aan een fotoboek als je maar een klein fotootje laat zien. Laat eens een duidelijkere zien, kunnen we je puisten ook nog bekijken.
15 jarige meisjes zien zoiets misschien als humor. Als je wat ouder wordt zal je gaan beseffen dat het toch niet zo grappig was iemand uit te lachen om zn uiterlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:24 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Heb je dat gebrek aan gevoel voor humor van je vader ?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben tot de ontdekking gekomen dat je beter niet je tong tegen deze briljante uitvinding aan kan houden terwijl je op het knopje drukt. Ten eerste vanwege een nare pijnscheut die daarna overgaat in een verbrand gevoel in het topje van je tong, ten tweede omdat de smaak van verbrandde vliegenvleugeltjes niet bepaald smaakt als een culinaire hoogstandje.
Wees gewaarschuwd..
![]()
Ja he? Walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef sieb het volgende:
[..]
Hoe laf om iemand op zn uiterlijk te beoordelen en van zichzelf geeneens een foto durft te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |